Krowa pod prysznicem i świnka – skarbonka – żarówka zachęcają do równowagi. Z okazji Tygodnia Zrównoważonego Rozwoju, który odbywał się w dniach 1-7 kwietnia, francuska Agencja ds. środowiska i zarządzania energią wraz z Ministerstwem Zrównoważonego Rozwoju zainicjowała kampanię proekologiczną, w ramach której wykonano plakaty z rysunkowymi zwierzętami zachęcającymi do dbania o środowisko.
Powstał również spot telewizyjny, prezentujący energooszczędność (Dobra izolacja w mieszkaniu zapewnia 7-krotne obniżenie opłat za ogrzewanie; Jeden produkt ekologiczny to 5 razy mniej odpadków; Założenie wydajnej uszczelki na kran, zmniejsza zużycie wody o 40%. ) oraz strona internetowa skierowana do dzieci z animowanymi filmami edukacyjnymi, w których bohaterowie Vinz i Lou pokazują, w jaki sposób najmłodsi mogą dbać o środowisko.
Hasła na plakatach: "Eko-la-belle. Pour se sentir encore plus belle."
(Eko-piękna. Aby poczuć się jeszcze piękniej.)
"Eco-mobilité. Rien ne sert de courir."
(Eko-mobilność. Nie służy do biegania.)
„Chauffage. Apprivoisez les ressources locales.”
(Ogrzewanie. Zastosuj zasoby naturalne.)
„Ampoules basse consommation. L’éclairage naturel!”
(Żarówki zużywają dużo energii. Oświetlenie naturalne!)
M. Kryńska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy