logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Eko-oko na Warszawę
04.11.2009
Tematy: Wydarzenia

Eko-oko na Warszawę



CR Navigator, kwartalnik o społecznej odpowiedzialność biznesu i zrównoważonym rozwoju ogłosił konkurs filmów amatorskich „Eko-oko na Warszawę”. Film, nakręcony dowolną techniką, ma pokazać ekologiczne oblicze Warszawy i autorską wizję zrównoważonego miasta.

Konkurs promuje kreatywne podejście do przestrzeni miejskiej i jednocześnie zwraca uwagę na kwestie związane ze „zrównoważonym rozwojem” i treściami zawartymi w corporate social responsibility. „Eko-oko na Warszawę” ma na celu aktywizację poprzez edukację i skierowany jest do wszystkich osób zainteresowanych udziałem w życiu społecznym i kulturalnym.

Filmy zamieszczone w sieci oceniać będą internauci oraz członkowie redakcji CR Navigatora. Cieszące się największym poparciem i uznaniem zostaną zamieszczone na stronie kwartalnika i na jego profilu w serwisie Facebook. Dodatkową nagrodą dla autorów trzech najlepszych filmów, będzie roczna prenumerata magazynu. Zgłoszenia przyjmowane będą do 4 grudnia 2009r.

Patronem medialnym konkursu jest TVN Warszawa.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.crnavigator.com








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek