logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Ekipa Świętego Mikołaja gromadzi prezenty
04.12.2009
Tematy: Wydarzenia

Ekipa Świętego Mikołaja gromadzi prezenty



Rusza kolejna edycja akcji „Ekipa Świętego Mikołaja”, organizowanej przez Towarzystwo Przyjaciół I SLO Bednarska i Stowarzyszenie Absolwentów Klasy BGŻ przy współpracy z Niezależnym Zrzeszeniem Studentów Uniwersytetu Warszawskiego.

Celem przedświątecznej akcji jest przygotowanie prezentów dla dzieci z ubogich warszawskich rodzin. Od 5 grudnia w wielu warszawskich szkołach i przedszkolach, a także na Uniwersytecie Warszawskim i w centrali banku BGŻ oraz w siedzibie Gazety Wyborczej przy ulicy Czerskiej zostaną zorganizowane zbiórki zabawek, artykułów papierniczych, spożywczych oraz kosmetycznych. Cały czas uruchomiony jest także specjalny numer konta, na który można wpłacać pieniądze, za które zostaną zakupione produkty wchodzące w skład paczek.

Poza tradycyjnymi formami zbiórek planowany jest również koncert w siedzibie SLO przy ulicy Bednarskiej, a 19 grudnia w warszawskim klubie Kamieniołomy odbędzie się impreza, na którą wejść będą mogły osoby, które przyniosą ze sobą zabawkę, książkę, kosmetyk lub inną rzecz jaką można będzie dołączyć do prezentów.

Zbiórki rzeczy będą trwały do 22 grudnia – tego dnia na Bednarskiej rozpocznie się wielkie pakowanie przez wolontariuszy paczek, które 23 i 24 grudnia zostaną rozwiezione do dzieci z ubogich rodzin.

Działania realizowane w ramach akcji oraz wszelkie dane dla potencjalnych wolontariuszy i donatorów dostępne są na stronie http://www.ekipaswietegomikolaja.pl

Patronat medialny nad akcją objęły Gazeta Wyborcza i TVN Warszawa.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek