14 października w Teatrze Wielkim odbyła się gala rozdania nagród w konkursie efektywności działań komunikacji marketingowej – Effie.
W kategorii Pro bono brązowe Effie otrzymały dwie kampanie: „SM – Walcz o siebie” (zrealizowana przez agencje TELESCOPE i Eura 7, a zainicjowane przez Polskie Towarzystwo Stwardnienia Rozsianego, Fundację Urszuli Jaworskiej, Fundację Neuropozytywni oraz TELESCOPE) oraz „Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi” (zrealizowana przez Havas Worldwide dla Fundacji Rak’n’Roll).
Obie kampanie zostały nagrodzone w Konkursie Kampania Społeczna Roku 2012 – pierwsza w kategorii Zdrowie, druga w kategorii Kampanie organizacji pozarządowych.
zobacz także
-
16.06.2025Wydarzenia
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
13.06.2025Wydarzenia
Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać
-
10.06.2025Wydarzenia
Drzewo Roku po raz 15!
-
15.05.2025Wydarzenia
Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
14.04.2025Wydarzenia
Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!