W poniedziałek 8 października w Teatrze Wielkim w Warszawie odbyła się Gala rozdania nagród w konkursie efektywności działań komunikacji marketingowej – EFFIE.
W kategorii „Kampanie dot. edukacji społecznej i CSR” srebro otrzymały dwie kampanie społeczne:
– „Życie to nie facebook„ realizowana przez agencje Saatchi & Saatchi/Saatchi & Saatchi Digital i Walk PR dla Polskiego Czerwonego Krzyża.
– „Zapnij Pasy. Włącz Myślenie„ realizowana przez agencje BBDO Warszawa i Media Direction OMD dla Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej (Sekretariatu Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego)
oraz jedna CSR-owa:
– „100 placów zabaw na 100 lat Nivea„ realizowana przez dom mediowy MEC i agencję Draft FCB + AD Fabrika dla firmy Nivea Polska.
W tegorocznej 13. edycji konkursu Effie Grand Prix nie zostało przyznane. Najwięcej nagród otrzymały domy mediowe MEC, Mediacom Warszawa i Carat oraz agencja reklamowa DDB Warszawa.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.10.2024
Prawo do przyjemności: VI Konferencja Sekson Fundacji Avalon
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
20.09.2024
Powstała Baza Ekspertów i Ekspertek Karty Praw Dziecka w Biznesie
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie