Efekt domina
Problemy z niedofinansowaniem służby zdrowia dotykają nie tylko Polskę, ale również najbardziej rozwinięte gospodarki na świecie. Aged Care Association NZ (NZACA), nowozelandzka organizacja, świadcząca m.in. kompleksowe usługi zdrowotne dla osób starszych (opiekę szpitalną, opiekę w domach spokojnej starości, opiekę nad osobami z demencją, psychogeriatrię oraz opiekę krótkoterminową), wezwała do wsparcia finansowego swojej działalności za pomocą kampanii Efekt domina (The Domino Effect).
Sięgając po popularne i powszechnie zrozumiałe skojarzenie z przewracającymi się klockami domina, twórcy kampanii chcieli podkreślić wpływ, jaki chroniczne niedofinansowanie sektora geriatrycznego ma nie tylko na starszych Nowozelandczyków, ale również na wszystkich obywateli tego kraju.
Na kampanię złożyły się dwa filmy (poniżej)…
…oraz niebanalne działania outdoorowe. Oprócz tradycyjnych, wielkoformatowych billboardów umieszczanych w uczęszczanych miejscach np. dworcach czy ruchliwych skrzyżowaniach, powstały również plakaty (postery), które powieszono w sposób dający złudzenie optyczne efektu domina (poniżej):
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
09.02.2025
W pełnym wymiarze. PAH przeciw stereotypom
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
07.02.2025
Co Polacy wiedzą o kaucji?