Edukacja seksualna po polsku
Tajemnicą Poliszynela jest fakt, że edukacja seksualna w polskich szkołach pozostawia wiele do życzenia. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich modelek Anja Rubik postanowiła więc wziąć sprawy w swoje ręce i zainicjowała autorską kampanię pod nazwą #sexedpl. Zaprosiła do udziału w niej m.in. Dorotę Masłowską, Romę Gąsiorowską, Magdalenę Cielecką, Monikę Brodkę, Mary Komasę, Dorotę Masłowską, Roberta Biedronia, Sebastiana Fabijańskiego, Mateusza Banasiuka, Macieja Stuhra.
Każda z tych osób opowiada w krótkim filmie o innym temacie związanym z bezpiecznym seksem – zarówno jeśli chodzi o zabezpieczenie przed niechcianą ciążą czy chorobami, jak i przemoc seksualną.
W powstawanie kampanii zaangażowana była też inicjatywa „Dziewuchy Dziewuchom”.
„Z powodu klimatu, który obecnie panuje w Polsce – brak edukacji seksualnej oraz konsekwentnie realizowany plan rządu, by ograniczyć dostęp do antykoncepcji – zdecydowałam stworzyć kampanię edukacyjną, na którą będą się składać 60-sekundowe filmiki, których tematem będzie edukacja seksualna. Wybralam grupę powszechnie znanych w Polsce osób, zarówno kobiet, jak i mężczyzn, wywodzących się ze świata sztuki, muzyki, filmu oraz mody z prośbą o wzięcie udziału w projekcie i szerzeniu wiedzy na temat edukacji seksualnej. Z pomocą specjalistów oraz grupy Dziewuchy Dziewuchom, stworzyliśmy listę głównych lekcji na temat edukacji seksualnej. Następnie poprosilismy każda osobę biorąca udział w kampanii by opowiedziała historie, która nawiązuje do jednej z lekcji. Kampania rozpocznie się 28 października, codziennie będziemy wypuszczali jeden z 60-sekundowych filmików” – napisała w internecie Anja Rubik.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie