Ten plakat nie jest zwykłym okulistycznym sprawdzianem wzroku, choć na pierwszy rzut oka wszystko na to wskazuje. Najmniejsze z umieszczonych na nim postaci są mordowane, więzione i szykanowane. Test na widzenie zbyt rzadko dostrzeganych sytuacji, w których łamane są prawa człowieka, stanowił kreację kampanii zrealizowanej przez agencję DDB z Budapesztu dla Amnesty International.
Plakat opatrzony został hasłem „See more clearly” („Patrz dokładniej”), które miało zwrócić uwagę odbiorcy na naruszane na całym świecie prawa człowieka, a także uwrażliwić go na tego typu sytuacje.
Kampania “Eye test” została dwukrotnie nagrodzona podczas konkursu reklamowego Central Europe Cristal Awards dla najlepszych kreacji z Europy Środkowo-Wschodniej w 2007 roku. Otrzymała także brązowy medal w konkursie The New York Festivals International Advertising Awards in All Media w tym samym roku.
E. Janota
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem