logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  14.10.2015

E-poradnik o promocji dla NGO



PR4NGO to unijny projekt szkoleniowy, realizowany we Wrocławiu przez Centrum Inicjatyw UNESCO. Podczas międzynarodowego treningu poruszono kwestie budowania tożsamości i marki, jaką powinna być każda organizacja pozarządowa, która chce skutecznie docierać ze swoimi działaniami do ludzi. Rezultatem spotkania jest e-poradnik w języku angielskim.

„PR4NGO tips & tricks” został stworzony przez pracowników i wolontariuszy organizacji pozarządowych (z ang. NGO) z Polski, Litwy, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoch, Rumunii i Chorwacji. Jak mówią organizatorzy: Poradnik pokazuje, jak można mówić o pracy NGO, kiedy nie ma do dyspozycji dużych budżetów, wsparcia agencji PR i reklamowej, a często nie ma także grafika i człowieka od spotów filmowych. Poradnik napisali młodzi ludzie, którzy są często koordynatorami projektów, fundraiserami, grafikami, swoimi własnymi PRowcami. Jednym słowem muszą pracować w kilku różnych wcieleniach.

Autorzy radzą, by zacząć od zrozumienia podstaw komunikacji i upewnienia się, jaki ma być przekaz i do kogo kierowany. Sugerują, by wykorzystać darmowe i wiążące się z niewielkimi kosztami zasoby internetu, kierować się pasją i szukać zainteresowanych partnerów. 

Prawdziwym problemem w sektorze organizacji pozarządowych nie jest brak pomysłów, ale trudności w ich upowszechnianiu. Podstawą NGO jest entuzjazm, pasja, motywacja i praca zespołowa. Czyli najważniejszą część, której często brakuje w biznesie, już mamy. Teraz wystarczy tylko dobra komunikacja i przyciągnięcie uwagi odpowiednich grup ludzi – mówi Kamila Wierzbicka z Centrum Inicjatyw UNESCO.

Projekt zostal sfinansowany przez program Komisji Europejskiej, Erasmus +. Poradnik można pobrać z tej strony.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 24.05.2023

    Wiosenny Dzień Charta


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 18.05.2023

    Torba STORSTOMMA dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę


  • 15.05.2023

    Pierwsze pustułki podpatrzone w budkach lęgowych Cemex!


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek