────── 01.09.2007
Dźwigać krzyż z cukru
Krzyż z cukru to pomysł na zachęcenie wszystkich do stestowania swojego poziomu cukru.
Miliony Niemców mają cukrzycę i nie wiedzą o tym – "Millionen Deutsche haben Diabetes und wissen es nicht" – to hasło 9-miesięcznej kampanii z 2007 roku zachęcającej do poddania się testom na poziom cukru.
Ponad 10% społeczeństwa niemieckiego jest chora na cukrzycę i odsetek ten dramatycznie wzrasta.
Drastyczny motyw krzyża i treść plakatu miał za zadanie wstrząsnąć odbiorców i uczulić ich, żeby rozpoznawali u siebie problem cukrzycy.
W czasie kampanii, a także i po jej zakończeniu, w gabinetach lekarskich i aptekach rozdawano testy na cukrzycę. Z ich pomocą każdy może poznać poziom ryzyka zachorowania na cukrzycę.
K. Figurska
Nazwa kampanii:
Millionen Deutsche haben Diabetes
Czas:
2007.1.15 - 2007.9.30
Kraje:
Niemcy
Nadawca:
Deutsche - Diabetes Stiftung (Niemiecka Fundacja Diabetyków)
Media:
Plakaty, prasa
Adresaci:
Wszyscy Niemcy
Hasło kampani:
Millionen Deutsche haben Diabetes und wissen es nicht
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki
-
07.04.2025
Hewi Metal dla Praw Dziecka