────── 01.09.2007
Dźwigać krzyż z cukru
Krzyż z cukru to pomysł na zachęcenie wszystkich do stestowania swojego poziomu cukru.
Miliony Niemców mają cukrzycę i nie wiedzą o tym – "Millionen Deutsche haben Diabetes und wissen es nicht" – to hasło 9-miesięcznej kampanii z 2007 roku zachęcającej do poddania się testom na poziom cukru.
Ponad 10% społeczeństwa niemieckiego jest chora na cukrzycę i odsetek ten dramatycznie wzrasta.
Drastyczny motyw krzyża i treść plakatu miał za zadanie wstrząsnąć odbiorców i uczulić ich, żeby rozpoznawali u siebie problem cukrzycy.
W czasie kampanii, a także i po jej zakończeniu, w gabinetach lekarskich i aptekach rozdawano testy na cukrzycę. Z ich pomocą każdy może poznać poziom ryzyka zachorowania na cukrzycę.
K. Figurska
Nazwa kampanii:
Millionen Deutsche haben Diabetes
Czas:
2007.1.15 - 2007.9.30
Kraje:
Niemcy
Nadawca:
Deutsche - Diabetes Stiftung (Niemiecka Fundacja Diabetyków)
Media:
Plakaty, prasa
Adresaci:
Wszyscy Niemcy
Hasło kampani:
Millionen Deutsche haben Diabetes und wissen es nicht
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
04.08.2022
Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem
-
18.07.2022
Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom