logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Dziurka bez znaczenia
12.08.2013
Tematy: Kampanie, Brazylia, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Dziurka bez znaczenia

Your browser does not support the video tag.


Czytelnicy Metra otrzymali dziurawe egzemplarze.

Dla wzmocnienia efektu reklama w każdym egzemplarzu gazety została przekłuta w strategicznym miejscu. Plakat przedstawiał przedramię z zaciśniętą pięścią, a w miejscu, gdzie wbija się strzykawkę, by pobrać krew, widniała niewielka dziura.

Zapotrzebowanie na krew nie maleje. Czasem ludzie nie zdają sobie sprawy z wagi tej potrzeby, czasem mają obawy przed oddaniem krwi. Hemorio Instituto Estadual de Hematologia (Stanowy Instytut Hematologii) w Rio de Janeiro zorganizował akcję promocyjną podczas Tygodnia Honorowego Krwiodawstwa. W projekt zaangażowano kilka mediów, ale najbardziej znacząca okazała się reklama w gazecie Metro opatrzona hasłem "For you this hole made absolutely no difference. For you. Donate blood" ("Dla ciebie ta dziurka nie ma absolutnie żadnego znaczenia. Dla ciebie. Zostań honorowym krwiodawcą").

Ta forma oddziaływania odniosła największy sukces, mierzony ilością nowych dawców, a ten wzrósł trzykrotnie (sama akcja odniosła czterokrotnie większy sukces niż pierwsza edycja). W ciągu dwóch dni zgromadzono krew na potrzeby prawie 3 tys. osób. Do tego z pewnością przyczyniała się realistyczna i sugestywna forma przekazu.

Kornelia Machura



Nazwa kampanii:
Tiny Hole
Czas:
2012.11.5 - 2012.11.6
Nadawca:
Hemorio Instituto Estadual de Hematologia
Media:
Prasa
Wykonawca:
Binder Visao Estratégica (Rio de Janeiro)
Adresaci:
Osoby zdolne do oddania krwi
Hasło kampani:
For you this hole made absolutely no difference. For you. Donate blood (Dla ciebie ta dziurka nie ma absolutnie żadnego znaczenia. Dla ciebie. Zostań honorowym krwiodawcą)





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek