logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Brazylia, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  12.08.2013

Dziurka bez znaczenia

Your browser does not support the video tag.


Czytelnicy Metra otrzymali dziurawe egzemplarze.

Dla wzmocnienia efektu reklama w każdym egzemplarzu gazety została przekłuta w strategicznym miejscu. Plakat przedstawiał przedramię z zaciśniętą pięścią, a w miejscu, gdzie wbija się strzykawkę, by pobrać krew, widniała niewielka dziura.

Zapotrzebowanie na krew nie maleje. Czasem ludzie nie zdają sobie sprawy z wagi tej potrzeby, czasem mają obawy przed oddaniem krwi. Hemorio Instituto Estadual de Hematologia (Stanowy Instytut Hematologii) w Rio de Janeiro zorganizował akcję promocyjną podczas Tygodnia Honorowego Krwiodawstwa. W projekt zaangażowano kilka mediów, ale najbardziej znacząca okazała się reklama w gazecie Metro opatrzona hasłem "For you this hole made absolutely no difference. For you. Donate blood" ("Dla ciebie ta dziurka nie ma absolutnie żadnego znaczenia. Dla ciebie. Zostań honorowym krwiodawcą").

Ta forma oddziaływania odniosła największy sukces, mierzony ilością nowych dawców, a ten wzrósł trzykrotnie (sama akcja odniosła czterokrotnie większy sukces niż pierwsza edycja). W ciągu dwóch dni zgromadzono krew na potrzeby prawie 3 tys. osób. Do tego z pewnością przyczyniała się realistyczna i sugestywna forma przekazu.

Kornelia Machura


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Tiny Hole
Czas:
2012.11.5 - 2012.11.6
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
Hemorio Instituto Estadual de Hematologia
Media:
Prasa
Wykonawca:
Binder Visao Estratégica (Rio de Janeiro)
Adresaci:
Osoby zdolne do oddania krwi
Hasło kampani:
For you this hole made absolutely no difference. For you. Donate blood (Dla ciebie ta dziurka nie ma absolutnie żadnego znaczenia. Dla ciebie. Zostań honorowym krwiodawcą)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 18.07.2022

    Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek