logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Dżinsy Levi’s WaterLess zaoszczędziły 172 miliony litrów wody
21.03.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Dżinsy Levi’s WaterLess zaoszczędziły 172 miliony litrów wody



Ostatnie badania przeprowadzone na zlecenie Levi Strauss & Co. pokazują, że w ciągu swojego „życia” para klasycznych dżinsów Levi’s 501 najwięcej wody potrzebuje w procesie wzrostu bawełny wykorzystywanej do produkcji denimu oraz podczas ich prania w domu. Jako przedsiębiorstwo, Levi Strauss & Co. wprowadza zasady mające zredukować zużycie wody wykorzystywanej do nawadniania bawełny, a także monitoruje w jaki sposób dostawcy tkanin wykorzystują wodę w procesie ich produkcji.

Firma rozpoczęła kampanię “Care Tag for Our Planet”, która polega na umieszczaniu na metkach spodni dodatkowych informacji w jaki sposób dbać o ubrania, by w jak najmniejszym stopniu ingerować w środowisko naturalne, a więc poprzez rzadsze pranie, pranie w zimnej wodzie, tradycyjne suszenie (bez użycia suszarek elektrycznych), a także oddawanie ubrań organizacjom charytatywnym, kiedy nie są już potrzebne.

Jednocześnie z wprowadzeniem linii Levi’s Water<Less marka Levi’s została partnerem organizacji Water.org wspólnie prowadząc kampanię zwiększającą świadomość istoty wody pitnej oraz dostarczając wodę do najbardziej potrzebujących regionów.

Levi’s szacuje, że dzięki nowej technologii Levi’s Water zaoszczędzono 172 milionów litrów wody, czyli ekwiwalent 726,600,812 szklanek wody pitnej, będącej ilością wystarczającą dla 15700 ludzi na rok.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek