Dziewczynki wygrają walkę z biedą
Dziewczynka spada z nieba uderzając w ziemię z potężną siłą asteroidy. Wyzwolona za jej przyczyną energia posiada moc tworzenia. Błyskawicznie przeobraża ubogą wioskę w nowoczesną metropolię. A wszystko to przy akompaniamencie patetycznej muzyki, mającej podkreślić doniosłość wydarzenia.
„I am a girl. I am the most powerful force for a change on the planet, with education and support I can help myself my family my community out of poverty”. (Jestem dziewczyną. Najpotężniejszą siłą, która jest w stanie zmienić oblicze planety, z edukacją oraz wsparciem mogę pomóc sobie samej, mojej rodzinie oraz społeczności uwolnić się od nędzy) – przemawia mała heroska. „Winning the war on poverty starts with educating girls.” (Zwycięstwo w wojnie z ubóstwem zaczyna się wraz z edukowaniem dziewcząt.) – wtóruje jej lektor spotu.
60-sekundowy film reklamowy, przygotowany przez agencję Leo Burnett, jest od połowy sierpnia emitowany przez telewizję BBC. Od 23 sierpnia pojawi się również w brytyjskich kinach. Kreacja powstała na zlecenie organizacji Plan International jako część kampanii „Because I’m a girl” (Ponieważ jestem dziewczyną) przewidzianej na lata 2007 – 2015. Ma ona na celu uświadomić odbiorcom fakt, że kształcenie młodych kobiet to nieodzowny krok na drodze do awansu cywilizacyjnego oraz gospodarczego rozkwitu krajów rozwijających się. Obecnie państwa te nie wykorzystują dostatecznie tego cennego kapitału.
Justyna Wdowiak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki
-
07.04.2025
Hewi Metal dla Praw Dziecka
-
07.04.2025
Kogo widzisz? Zobacz osobę