Dziewczynki wygrają walkę z biedą
Dziewczynka spada z nieba uderzając w ziemię z potężną siłą asteroidy. Wyzwolona za jej przyczyną energia posiada moc tworzenia. Błyskawicznie przeobraża ubogą wioskę w nowoczesną metropolię. A wszystko to przy akompaniamencie patetycznej muzyki, mającej podkreślić doniosłość wydarzenia.
„I am a girl. I am the most powerful force for a change on the planet, with education and support I can help myself my family my community out of poverty”. (Jestem dziewczyną. Najpotężniejszą siłą, która jest w stanie zmienić oblicze planety, z edukacją oraz wsparciem mogę pomóc sobie samej, mojej rodzinie oraz społeczności uwolnić się od nędzy) – przemawia mała heroska. „Winning the war on poverty starts with educating girls.” (Zwycięstwo w wojnie z ubóstwem zaczyna się wraz z edukowaniem dziewcząt.) – wtóruje jej lektor spotu.
60-sekundowy film reklamowy, przygotowany przez agencję Leo Burnett, jest od połowy sierpnia emitowany przez telewizję BBC. Od 23 sierpnia pojawi się również w brytyjskich kinach. Kreacja powstała na zlecenie organizacji Plan International jako część kampanii „Because I’m a girl” (Ponieważ jestem dziewczyną) przewidzianej na lata 2007 – 2015. Ma ona na celu uświadomić odbiorcom fakt, że kształcenie młodych kobiet to nieodzowny krok na drodze do awansu cywilizacyjnego oraz gospodarczego rozkwitu krajów rozwijających się. Obecnie państwa te nie wykorzystują dostatecznie tego cennego kapitału.
Justyna Wdowiak
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem
-
14.07.2022
Wojna nie robi sobie wakacji
-
13.07.2022
Fast fashion jest jak fast food