Klientki, w różnym wieku i różnej urody, domagają się spełnienia swoich erotycznych zachcianek przez męską prostytutkę. Sceny łóżkowe przerywane są momentami energicznego szczotkowania zębów. Walka z obrzydzeniem, wstydem i goryczą jest jednak daremna.
Spot pt. „For a change of perspective” ("Zmieńmy perspektywę") zrealizowano w ramach kampanii „Together for a Europe free from prostitution” ("Razem na rzecz Europy wolnej od prostytucji"). W sugestywny, wręcz brutalny sposób pokazuje dzień „pracy” męskiej prostytutki. Kończy go refleksja: „Gdybym musiał zarabiać na życie, uprawiając seks z nieznajomymi dziesięć razy dziennie, to w którym momencie zrobiłoby mi się niedobrze? Z całą pewnością na samym początku”.
Siłą spotu jest jego drastyczny realizm i zabieg zamiany ról między kobietą i mężczyzną. Mężczyzna sprzedający swoje ciało przypadkowym kobietom łatwiej może poruszyć wyobraźnię innych mężczyzn, którzy są zazwyczaj odbiorcami tego rodzaju usług.
Kampania ruszyła 17 czerwca br., a premiera spotu odbyła się we wrześniu. To już kolejna akcja Europejskiego Lobby Kobiet przeciwko przemocy seksualnej. Spot kończy się zachętą do złożenia deklaracji przeciwko prostytucji na stronie internetowej organizacji.
M. Dembińska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem
-
14.07.2022
Wojna nie robi sobie wakacji
-
14.07.2022
Blisko 100 tys. widzów na bezpłatnych seansach dla dzieci w języku ukraińskim