logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Dzień Walki z Depresją – akcja na warszawskich autobusach
22.02.2022
Tematy: Wydarzenia, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO

Dzień Walki z Depresją – akcja na warszawskich autobusach



dePRESJA – bliżej, niż myślisz – to hasło tegorocznej kampanii Fundacji ITAKA w związku ze Światowym i Ogólnopolskim Dniem Walki z Depresją (23 lutego). Akcja, która ma zwrócić uwagę na rosnący problem depresji wśród dzieci i młodzieży, to wspólna inicjatywa Fundacji ITAKA, Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ), AMS, Synergic oraz Miejskich Zakładów Autobusowych w Warszawie.

Motywem przewodnim tegorocznych działań Fundacji ITAKA z okazji Ogólnopolskiego Dnia Walki z Depresją jest presja. Presja to zjawisko wielowątkowe, a w czasie pandemii szczególnie narażone są na nią nastolatki. Niektórzy zmagają się z presją rówieśniczą, inni stawiają czoła presji oczekiwań bliskich – mówi Izabela Jezierska-Świergiel, dyrektor ds. PR i fundraisingu Fundacji ITAKA. – Czasami też sami sobie narzucają presję. Kiedy młodzi ludzie są poddawani presji przez dłuższy czas, jej konsekwencje mogą być dla nich przytłaczające. I na tych konsekwencjach chcemy się skupić w tegorocznej kampanii. Przewodnie hasło to: dePRESJA – bliżej, niż myślisz.

Akcja na warszawskich autobusach będzie trwała miesiąc. Została przygotowana wraz z Izbą Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) i jej członkami AMS oraz Synergic. Do akcji włączyły się także Miejskie Zakłady Autobusowe w Warszawie. Łącznie w kampanii firmy udostępniły blisko sto powierzchni znajdujących się na tyłach autobusów.

Bardzo cieszy nas to, że członkowie Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej zdecydowali się poruszyć tak ważny i trudny temat, jakim jest depresja nastolatków i zaprosili do współpracy właśnie naszą Fundację – podkreśla Izabela Jezierska-Świergiel – Pandemia, wielomiesięczne lockdowny i ciągła zmiana trybu nauczania mocno odciskają się na psychice młodzieży. Te zjawiska mogą potęgować presję związaną m.in. z wpasowaniem się w konkretną grupę rówieśniczą, nadążaniem za oczekiwaniem otoczenia, rodziny, szkoły. To wymagający czas także dla rodziców nastolatków, którzy powinni uważnie obserwować i przede wszystkim wspierać swoje dzieci.

Tegoroczne działania pod hasłem dePRESJA – bliżej, niż myślisz są kolejną odsłoną kampanii STOP DEPRESJI, którą Fundacja ITAKA prowadzi nieprzerwanie od 2009 roku. W ramach tej kampanii Fundacja m.in. prowadzi dwie linie wsparciowe: Antydepresyjny Telefon Zaufania oraz Telefon Zaufania Młodych. Więcej informacji można znaleźć na www.stopdepresji.pl.
_________________

Antydepresyjny Telefon Zaufania 22 484 88 01 działa od ponad 20 lat. Psychologowie, psychoterapeuci, psychiatrzy i seksuolodzy udzielają wsparcia osobom w kryzysach psychicznych od poniedziałku do piątku w godzinach 15:00 – 20:00. Przez lata działalności zostały udzielone tysiące porad, a średni czas rozmowy to 30 minut. Antydepresyjny Telefon Zaufania to jedyna linia pomocowa zapewniająca możliwość nieodpłatnego kontaktu przez telefon z lekarzem psychiatrą.

Telefon Zaufania Młodych 22 484 88 04 działa od 1 czerwca 2020 roku. Jest przeznaczony dla dzieci, nastolatków i młodych dorosłych. W ramach wsparcia psychologicznego działa telefoniczna linia wsparcia: poniedziałek – sobota 11:00-21:00, czat poniedziałek-wtorek 11:00-21:00. Ponadto młodzi ludzie mają możliwość udziału w nieodpłatnych sesjach online z psychologiem (pakiet pięć sesji na osobę).

NGO zdrowie depresja zdrowie psychiczne Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji AMS Fundacja Itaka linia wsparcia telefon zaufania terapia Światowy Dzień Walk z Depresją Ogólnopolski Dzień Walki z Depresją Synergic MZA Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej IGRZ


Nazwa wydarzenia:
Dzień Walki z Depresją – akcja na warszawskich autobusach
Czas:
2022.2.22 - 2022.3.22
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja ITAKA, Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ), AMS, Synergic, Miejskie Zakłady Autobusowe w Warszawie





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek