Dzień po Dniu Kobiet
Dzień Kobiet to dla mediów znakomita okazja, by skupić uwagę czytelników na kwestiach praw kobiet, równych szans i szeroko pojętej sprawiedliwości społecznej. Tyle że na ogół już następnego dnia tematy te znikają z łamów gazet, a wszystko wraca do dotychczasowej „normy”.
Organizacja Raparigas da Bola, przy wsparciu agencji Havas, postanowiła wykorzystać tę sytuację. Zaledwie jeden dzień po Dniu Kobiet przekształciła trzy najpopularniejsze w Portugalii działy sportowe w kolorowe infografiki. Jednym kolorem oznaczono materiały poświęcone mężczyznom, drugim – kobietom. W ten prosty sposób udało się unaocznić dysproporcję w uwadze, jaką media poświęcają sportsmenom i sportsmenkom (a w szerszej perspektywie mężczyznom i kobietom w ogóle). Która, trzeba przyznać, okazała się szokująca.
zobacz także
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
10.06.2025Wydarzenia
Drzewo Roku po raz 15!
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni
-
06.06.2025Kreacje / printy
Zepsute bajki