logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Dzień dziewczyn
15.01.2024
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Oman, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci, Prawa człowieka

Dzień dziewczyn



Oman to jeden z najbardziej zamkniętych, konserwatywnych ale również stabilnych politycznie i bezpiecznych krajów na świecie. Zarówno edukacja jak i służba zdrowia są tu całkowicie bezpłatne, a poziom życia Omańczyków dorównuje poziomowi państw UE. Co ciekawe, stoi za tym – a właściwie stał – tylko jeden człowiek, monarcha oświecony i niezmordowany reformator, zmarły w styczniu 2020 roku sułtan Kabus ibn Sa’id.

15 grudnia 2009 roku Jego Wysokość wydał historyczny dekret, powołujący do życia instytucję „Dnia Kobiet” – co stanowiło radykalne, niemal rewolucyjne odejście od zdominowanej przez mężczyzn struktury omańskiego społeczeństwa. Nando’s, popularna na całym świecie sieć restauracji, specjalizująca się w daniach z kurczaka, postanowiła wykorzystać dziesiąty jubileusz tego wydarzenia, organizując w grudniu 2019 roku w swoim oddziale w Omanie kampanię wzmacniającą pozycję kobiet.

Punktem wyjścia inicjatywy była gra słów: „chicken” (kurczak) brzmi niemal identycznie co „chick” (dziewczyna, laska).

W ramach kampanii „Chick’s Day” w lokalu sieci Nando’s zorganizowano specjalne wydarzenie, na które wstęp miały wyłącznie kobiety. Akcja została wzmocniona w pełni zintegrowaną kampanią 360° w mediach cyfrowych, drukowanych i społecznościowych, których istotnym elementem były dowcipne gry słowne, podobne do tej, która stała za tytułem całej kampanii:

outdoor prawa człowieka konsumpcjonizm kobiety social media konsumenci Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji print integrated prawa kobiet experiential 360° medium campaign Oman


Nazwa kampanii:
Chick's Day
Czas:
2019.12
Nadawca:
Nando's • Nandos
Media:
360° medium campaign, integrated (print, outdoor, social media)
Wykonawca:
EuroRSCG • Havas
Hasło kampani:
#ChicksDay





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek