logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > „Dzielnica Wisła” – wspólna piosenka, uniwersalne przesłanie
05.09.2019
Tematy: Wydarzenia, Polska, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Ekologia i środowisko

„Dzielnica Wisła” – wspólna piosenka, uniwersalne przesłanie



Paprodziad & Endo „Dzielnica Wisła” (feat. Teściowa Śpiewa) to utwór, stanowiący część kampanii społecznej „Dzielnicy Wisła” w roku 2019, za którą odpowiada agencja Creative Harder. Jednak sama piosenka powstała w oparciu o koncepcję kreatywną Fabryki Komunikacji Społecznej. Zarówno muzyka, jak i wydźwięk tekstu były częścią koncepcji kreatywnej FKS, złożonej w przetargu na promocję „Dzielnicy Wisła” w 2019 roku.

Oferta Fabryki nie została wybrana do realizacji, ale piosenkę włączono w działania promocyjne Miasta w ramach kampanii „Dzielnica Wisła”. Mimo, że nie wygraliśmy, cieszymy się, że tak dobra piosenka w oparciu o nasz koncept została jednak nagrana i promuje bliski nam cel – mówi Ireneusz Stankiewicz z Fabryki Komunikacji Społecznej.

Strategia oferty FKS zakładała, że należy odwołać się do lokalnego patriotyzmu mieszkańców Warszawy, którzy jako gospodarze Warszawy, w tym również Wisły, powinni dbać o czystość rzeki i jej brzegów. Mimo, że oferta Fabryki Komunikacji Społecznej nie została wybrana w przetargu, koncept piosenki został nagrany przez Paprodziada & Endo już pod nowym szyldem.

 

Fabryka Komunikacji Społecznej pracowała wcześniej z Paprodziadem przy innych kampaniach np. dla KOWR w projekcie „Ekipa Chrumasa”, dlatego z radością przyjęliśmy wiadomość o tym, że artysta planuje nagrać piosenkę o nieśmieceniu. Razem z Paprodziadem pracowaliśmy nad przesłaniem tekstu, aby idealnie pasował do koncepcji naszej kampanii i wspólnie stworzyliśmy koncept tekstu, który jest rodzajem hymnu: „Niech żyje Wisła i jej przyjaciele”. Dobra piosenka porusza emocje, angażuje i wzmacnia tożsamość i dumę. – dodaje Paweł Prochenko z Fabryki Komunikacji Społecznej.

Głównym celem kampanii „Dzielnica Wisła” jest upowszechnienie proekologicznych zachowań wśród młodzieży, w tym przede wszystkim nieśmiecenia i niezanieczyszczania Wisły oraz jej nadbrzeża.

Piosenkę Paprodziada & Endo „Dzielnica Wisła” można posłuchać TUTAJ.

ekologia Fabryka Komunikacji Społecznej Dzielnica Wisła Paprodziad


Tematy:
Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Ekologia i środowisko
Kraje:
Polska





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek