Każdy z sympatycznych potworów wygląda inaczej. Jeden ma wiele par oczu, drugi mnóstwo kolców na ciele, a trzeci liczne macki. Plakaty rozróżniają je hasła: „For him, donating an eye isn’t a problem. For you, donating bone marrow shouldn’t be either” („Dla niego przekazanie oka nie jest problemem. Dla ciebie przekazanie szpiku kostnego też nie powinno nim być„), następnie odpowiednio z kolcami oraz mackami.
Dalej plakaty informują, że podczas przeszczepu pobierane jest jedynie 10% szpiku kostnego, a organizm zregeneruje się w ciągu 15 dni. Głównym założeniem nadawcy jest przekonanie potencjalnych dawców, że oddając szpik tak naprawdę nic się nie traci. Kreacja została zlecona przez TMO Institute, jeden z głównych ośrodków badań szpiku kostnego w Brazylii, a wykonała ją agencja Heads SP.
Agnieszka Kliks-Pudlik
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
27.11.2024
Pocztówki z przeszłości
-
26.11.2024
Natychmiast
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów