Każdy z sympatycznych potworów wygląda inaczej. Jeden ma wiele par oczu, drugi mnóstwo kolców na ciele, a trzeci liczne macki. Plakaty rozróżniają je hasła: „For him, donating an eye isn’t a problem. For you, donating bone marrow shouldn’t be either” („Dla niego przekazanie oka nie jest problemem. Dla ciebie przekazanie szpiku kostnego też nie powinno nim być„), następnie odpowiednio z kolcami oraz mackami.
Dalej plakaty informują, że podczas przeszczepu pobierane jest jedynie 10% szpiku kostnego, a organizm zregeneruje się w ciągu 15 dni. Głównym założeniem nadawcy jest przekonanie potencjalnych dawców, że oddając szpik tak naprawdę nic się nie traci. Kreacja została zlecona przez TMO Institute, jeden z głównych ośrodków badań szpiku kostnego w Brazylii, a wykonała ją agencja Heads SP.
Agnieszka Kliks-Pudlik
zobacz także
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz
-
21.10.2025Kreacje / printy
Żeby tylko nie przegrali…
-
21.10.2025Kreacje / printy
Odłączeni
-
21.10.2025Kreacje / printy
Kula śniegowa



