Każdy z sympatycznych potworów wygląda inaczej. Jeden ma wiele par oczu, drugi mnóstwo kolców na ciele, a trzeci liczne macki. Plakaty rozróżniają je hasła: „For him, donating an eye isn’t a problem. For you, donating bone marrow shouldn’t be either” („Dla niego przekazanie oka nie jest problemem. Dla ciebie przekazanie szpiku kostnego też nie powinno nim być„), następnie odpowiednio z kolcami oraz mackami.
Dalej plakaty informują, że podczas przeszczepu pobierane jest jedynie 10% szpiku kostnego, a organizm zregeneruje się w ciągu 15 dni. Głównym założeniem nadawcy jest przekonanie potencjalnych dawców, że oddając szpik tak naprawdę nic się nie traci. Kreacja została zlecona przez TMO Institute, jeden z głównych ośrodków badań szpiku kostnego w Brazylii, a wykonała ją agencja Heads SP.
Agnieszka Kliks-Pudlik
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
Plastikowe łożyska
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju