Dziecko znalazła niewłaściwa osoba
Początek jest niewinny – dwie dziewczynki wesoło się bawią. Ale potem pojawia się mężczyzna, który ogłasza koniec miłych chwil i każe im zdejmować ubrania, wymierzając w wystraszone dzieci oślepiający reflektor.
Nadawcą tego spotu jest organizacja A Child Is Missing. Tym razem akcja fundraisingowa podnosi problem trafiania zaginionych dzieci w ręce producentów dziecięcej pornografii. W haśle kampanii nadawca prosi: "Help find missing children, before someone else does" ("Pomóż znaleźć zaginione dzieci, zanim zrobi to ktoś inny").
Twórcy spotu zdecydowali się na bardzo sugestywne przedstawienie problemu. W kampanii "Playtime’s over" ("Koniec zabawy") nie pojawiają się policjanci ani psychologowie, mówiący o statystykach czy problemach zaginionych dzieci. Spot ma ukazać sytuację z perspektywy samych ofiar.
A Child Is Missing jest amerykańską organizacją non- profit, która zajmuje się nie tylko zaginięciami dzieci, ale też osób starszych i niepełnosprawnych.
Gabriela Będkowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
06.02.2025
Nie śpij!
-
06.02.2025
Pierwszy raz
-
04.02.2025
Wejdź po schodach