Dziecko znalazła niewłaściwa osoba
Początek jest niewinny – dwie dziewczynki wesoło się bawią. Ale potem pojawia się mężczyzna, który ogłasza koniec miłych chwil i każe im zdejmować ubrania, wymierzając w wystraszone dzieci oślepiający reflektor.
Nadawcą tego spotu jest organizacja A Child Is Missing. Tym razem akcja fundraisingowa podnosi problem trafiania zaginionych dzieci w ręce producentów dziecięcej pornografii. W haśle kampanii nadawca prosi: "Help find missing children, before someone else does" ("Pomóż znaleźć zaginione dzieci, zanim zrobi to ktoś inny").
Twórcy spotu zdecydowali się na bardzo sugestywne przedstawienie problemu. W kampanii "Playtime’s over" ("Koniec zabawy") nie pojawiają się policjanci ani psychologowie, mówiący o statystykach czy problemach zaginionych dzieci. Spot ma ukazać sytuację z perspektywy samych ofiar.
A Child Is Missing jest amerykańską organizacją non- profit, która zajmuje się nie tylko zaginięciami dzieci, ale też osób starszych i niepełnosprawnych.
Gabriela Będkowska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
03.08.2022
delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października
-
29.07.2022
AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
22.07.2022
Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy