Z oparów unoszących się nad garnkiem wyłania się twarz małego dziecka.
Najnowsza kampania organizacji CERNIQUEM o nazwie „Hot” („Gorąco”) zwraca uwagę na problem poparzeń, którym ulegają dzieci. Przekaz skierowany do rodziców i opiekunów dzieci ma na celu zasygnalizowanie, jak ważną kwestią są wypadki, którym dzieci ulegają w domach. Najczęstszymi z nich są poparzenia. Jak podaje plakat kampanii, "70% of the 20,000 children who are burned annually, are burnt by hot liquids" (70% z 20,000 poparzeń którym ulegają rocznie dzieci jest spowodowanych gorącymi płynami"). CERNIQUEM to boliwijskie centrum leczenia dzieci i młodzieży z ubogich rodzin.
Agnieszka Strzępka
zobacz także
-
15.10.2025slider
NFZ zachęca do zdrowego stylu życia… piosenką
-
13.10.2025Kampanie
Szwecja na receptę
-
10.10.2025slider
Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym
-
28.09.2025Kreacje / printy
Jeśli znasz ten album
-
26.09.2025Kampanie
Razem przy planszy – razem w emocjach!
-
08.09.2025Kampanie
To, czego nie ma w plecaku, boli
