Z oparów unoszących się nad garnkiem wyłania się twarz małego dziecka.
Najnowsza kampania organizacji CERNIQUEM o nazwie „Hot” („Gorąco”) zwraca uwagę na problem poparzeń, którym ulegają dzieci. Przekaz skierowany do rodziców i opiekunów dzieci ma na celu zasygnalizowanie, jak ważną kwestią są wypadki, którym dzieci ulegają w domach. Najczęstszymi z nich są poparzenia. Jak podaje plakat kampanii, "70% of the 20,000 children who are burned annually, are burnt by hot liquids" (70% z 20,000 poparzeń którym ulegają rocznie dzieci jest spowodowanych gorącymi płynami"). CERNIQUEM to boliwijskie centrum leczenia dzieci i młodzieży z ubogich rodzin.
Agnieszka Strzępka
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
16.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
12.04.2024
Z dupy problem
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem
-
10.04.2024
Na co przeznaczamy 1,5% podatku?
-
05.04.2024
Zbadaj się, nie odkładaj!