Z oparów unoszących się nad garnkiem wyłania się twarz małego dziecka.
Najnowsza kampania organizacji CERNIQUEM o nazwie „Hot” („Gorąco”) zwraca uwagę na problem poparzeń, którym ulegają dzieci. Przekaz skierowany do rodziców i opiekunów dzieci ma na celu zasygnalizowanie, jak ważną kwestią są wypadki, którym dzieci ulegają w domach. Najczęstszymi z nich są poparzenia. Jak podaje plakat kampanii, "70% of the 20,000 children who are burned annually, are burnt by hot liquids" (70% z 20,000 poparzeń którym ulegają rocznie dzieci jest spowodowanych gorącymi płynami"). CERNIQUEM to boliwijskie centrum leczenia dzieci i młodzieży z ubogich rodzin.
Agnieszka Strzępka
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
03.02.2023
Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
16.01.2023
Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta
-
12.01.2023
Plastikowe łożyska