Trzy różne plakaty przedstawiają trzy różne postaci: matkę, ojca i wuja. Wszyscy z nich są przedstawieni w momencie palenia papierosa, ale palą jakby nie oni, a małe usta dziecka wciśnięte w szeroko otwarte usta dorosłych. Do każdego z tych plakatów dopasowany został odpowiedni apel.
Bycie mamą tatą czy wujkiem to niewątpliwie wielkie szczęście i radość, ale przede wszystkim odpowiedzialność za drugiego człowieka. Dorosłemu może nie zależeć na jego własnym zdrowiu, jednak uzależnienie od tytoniu nie jest tylko jego osobistym problemem czy wyborem, ponieważ skazuje ludzi, w tym także dzieci, do biernego w nim udziału. Młodzi ludzie są w znacznie większym stopniu narażeni na poważne konsekwencje zdrowotne w wyniku szkodliwego działania dymu papierosowego. Konkluzja nasuwa się sama – każdy powinien chronić dzieci przed zagrożeniem i ryzykiem zaburzeń układu oddechowego. Co więcej, ocali też samego siebie. W Indiach, kraju realizacji kampanii, wciąż bardzo duży odsetek ludzi cierpi na nowotwór płuc, a przeżywalność jest niewielka.
Kampanię zrealizowała na zlecenie HCG (Health Care Global Enterprise Ltd) w Indiach agencja Ogilvy.
Kornelia Machura
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
14.02.2023
Walentynki — Święto Zrywania
-
14.02.2023
Walentynkowo o donacji
-
13.02.2023
Wracają. Zawsze wracają
-
01.02.2023
Chcesz przestać, a nie możesz