Pajacyk, pacynka, drewniana kaczuszka na sznurku mają twarze młodych dorosłych, albo wręcz jeszcze nastolatków, z wyraźnie niezadowolonymi minami. Radośnie bawią się nimi dzieci.
„Have a baby too young and it will control your life” („Jeśli będziesz miał dziecko zbyt wcześnie, przejmie kontrolę nad twoim życiem”) – hasło wyjaśnia koncepcję kampanii, która ma skłonić nastolatków do stosowania antykoncepcji i rozważnego życia seksualnego. Zrealizowała ją agencja Serve Marketing na potrzeby akcji „Baby can wait” („Z dzieckiem można poczekać”) prowadzonej dla amerykańskich hrabstw Greater Milwaukee i Waukesha w stanie Wisconsin.
Kreacja jest niezbyt interesująca graficznie, poza tym przekaz nie jest precyzyjny – w tej formie można by go było odnieść do rodzicielstwa w każdym wieku. Twórcom zapewne chodziło o pokazanie, że zbyt wczesne zostanie ojcem i matką ma wpływ na kontynuowanie edukacji, start kariery zawodowej i inne plany, które chciałby zrealizować młody człowiek, jednak nie wynika to bezpośrednio z przekazu.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz
-
09.01.2023
Posiniaczone statystyki
-
05.01.2023
Zabójcy mimo woli