Dziecko na wycieraczce
Mieszkańcy Tel Avivu musieli być bardzo zdziwieni widząc pewnego dnia pod swoimi drzwiami na wycieraczkach niemowlęta.
Na początku lutego organizacja Hibuk Rishon (Pierwszy Dotyk) prowadziła ambientowa kampanię, realizowana przez agencję BBR Saatchi & Saatchi, której celem było podniesienie świadomości co do problemu porzucania przez rodziców swoich nowonarodzonych dzieci. Nadawcy doszli do wniosku, że ludzie zajęci swoimi codziennymi czynnościami nie zdają sobie sprawy z tego problemu, a opracowywane regularnie raporty statystyczne są dla nich tylko nic nieznaczącymi publikacjami.
By więc nimi "potrząsnąć" na wycieraczkach pod drzwiami wejściowymi do mieszkań umieszczono fotografie koszyka z niemowlęciem. Efekt mógł być dla wielu szokujący – kiedy właściciele mieszkań otwierali drzwi widzieli przed sobą leżące niemowlę. Dopiero po odwróceniu obrazka dowiadywali się o przesłaniu akcji – "Każdego roku w Izraelu setki niemowląt zostają porzucone. Możesz im pomóc" ("Every year hundreds of babies are abandoned in Israel. You can help them")
Hibuk Rishon poprzez kampanię próbuje zachęcić do obywatelskiej odpowiedzialności i wsparcia opuszczonych dzieci, które potrzebują do prawidłowego funkcjonowania bliskiego kontaktu z drugim człowiekiem. Kampania ma też cel promocyjny – dąży do powiększenia liczby wolontariuszy – co już jej się udało.
M.Radziejowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem