Dzieci rosną lepiej na zewnątrz
Generation Wild to brytyjska inicjatywa zachęcająca do wychowywania dzieci w bliskim kontakcie z przyrodą.
Kampania promująca jej działalność, zrealizowana przez amerykańską agencję Sukle, bazuje na dwóch filarach. Pierwszym z nich jest seria billboardów (poniżej), wykorzystujących rzeczywiste elementy natury, np. prawdziwe, wykonane z patyków „grzędy” oraz karmę dla ptaków (przyciągającą lokalne gatunki do środowiska miejskiego), czy rzucające cienie elementy, które poruszają się po planszy wraz ze zmieniającą się pozycją słońca w ciągu dnia. Drugi element to film (na dole strony), ukazujący emocjonalną więź między rodzicami, dzieckiem i przyrodą. Muzyka, stanowiąca oprawę filmu, została zainspirowana pochodzącą z 1969 roku piosenką „Me and My Shadow” autorstwa Peggy Lee. Jej interpretacji podjęła się 17-letnia artystka, Wrenn Van.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich