Dzieci oddychają szybciej niż dorośli i dlatego dużo bardziej szkodzą im substancje chemiczne wydzielane przez papierosy, które utrzymują się w powietrzu nawet do pięciu godzin. Rodzic, który zaraz po zamknięciu drzwi do pokoju dziecka, przy na wpół otwartym oknie czy drzwiach sięga po papierosa, nie widzi, nie czuje i nie podejrzewa na jakie niebezpieczeństwo naraża potomka. Reklama telewizyjna wzywa odbiorców do rezygnacji z palenia w domu, czy samochodzie i nakreśla cel zmniejszenia odsetka dzieci w Szkocji narażonych na bierne palenie w otoczeniu najbliższych.
Krótki spot ukazujący kobietę z papierosem i płuca jej dziecka śpiącego w sąsiednim pokoju nie pozostawia wątpliwości, jak poważne są konsekwencje i jak zdecydowane jest stanowisko Ministra Zdrowia Publicznego „chcemy dać każdemu dziecku w Szkocji szansę rozwijać się w środowisku wolnym od dymu”. Kampania nie dotyczy wyboru czy palić czy nie, a jedynie pokazuje, jakie kroki podjąć by nie szkodzić zdrowiu dzieci.
Katarzyna Płaza
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
16.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
12.04.2024
Z dupy problem
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem
-
10.04.2024
Na co przeznaczamy 1,5% podatku?
-
05.04.2024
Zbadaj się, nie odkładaj!