Mały chłopiec przybity jest do pleców księdza. Krzyżem azjatyckiej dziewczynki jest turysta odwiedzający jej regiony, dziecka pochodzącego z Syrii – uzbrojony żołnierz, a chłopiec z nadwagą cierpi z powodu klauna będącego elementem reklamowym sieci McDonalds. Każde z siedmiorga bohaterów ma za plecami dorosłego – przyczynę jego krzywdy.
Autorem zdjęć do kampanii „Los Intocables” („Nietykalni”) jest pochodzący z Kuby Erik Ravelo, pełniący funkcję dyrektora kreatywnego w Fabrica – the Benetton Group Communication Research Center (Fabrica – Centrum Badań nad Komunikacją Grupy Benetton). Akcja ma na celu poruszenie problemu nadużyć wobec dzieci w różnych kontekstach.
zobacz także
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni
-
06.06.2025Kreacje / printy
Zepsute bajki