Mały chłopiec przybity jest do pleców księdza. Krzyżem azjatyckiej dziewczynki jest turysta odwiedzający jej regiony, dziecka pochodzącego z Syrii – uzbrojony żołnierz, a chłopiec z nadwagą cierpi z powodu klauna będącego elementem reklamowym sieci McDonalds. Każde z siedmiorga bohaterów ma za plecami dorosłego – przyczynę jego krzywdy.
Autorem zdjęć do kampanii „Los Intocables” („Nietykalni”) jest pochodzący z Kuby Erik Ravelo, pełniący funkcję dyrektora kreatywnego w Fabrica – the Benetton Group Communication Research Center (Fabrica – Centrum Badań nad Komunikacją Grupy Benetton). Akcja ma na celu poruszenie problemu nadużyć wobec dzieci w różnych kontekstach.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
21.09.2023
Gdzie jest sęp?
-
20.09.2023
Na wojnę tak, poza tym – nie
-
20.09.2023
Zanim to się stanie
-
19.09.2023
Dach nad głową
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości
-
18.09.2023
Źrenice