Choć trudno w to uwierzyć, prawie 80% dzieci autystycznych we Francji nie otrzymuje edukacji dostosowanej do ich potrzeb. Un Ballon Pour Tous, francuska organizacja wspierająca dzieci ze spektrum autyzmu oraz ich rodziny, stara się wypełnić tę lukę, oferując kompleksowy „projekt życiowy”, obejmujący opiekę, edukację i walkę ze społecznym wykluczeniem.
Celem kampanii Kids with no future („Dzieci bez przyszłości”) jest promocja zbiórki pieniężnej, pozwalającej na dalszy rozwój i działania statutowe organizacji. Dlatego twórcy grafiki musieli w prosty i czytelny sposób zakomunikować jej misję. Udało się to osiągnąć za pomocą efektownego chwytu z mocnym przesłaniem. Cienie reprezentują 80% dzieci autystycznych, które nie mają dostępu do specjalistycznej edukacji, co dosłownie pozbawia je dalszej przyszłości.
txt: Dorota Chrobak
zobacz także
-
19.07.2025Kampanie
Odwiedź kulturę na wakacjach
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
09.07.2025slider
Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie