Choć trudno w to uwierzyć, prawie 80% dzieci autystycznych we Francji nie otrzymuje edukacji dostosowanej do ich potrzeb. Un Ballon Pour Tous, francuska organizacja wspierająca dzieci ze spektrum autyzmu oraz ich rodziny, stara się wypełnić tę lukę, oferując kompleksowy „projekt życiowy”, obejmujący opiekę, edukację i walkę ze społecznym wykluczeniem.
Celem kampanii Kids with no future („Dzieci bez przyszłości”) jest promocja zbiórki pieniężnej, pozwalającej na dalszy rozwój i działania statutowe organizacji. Dlatego twórcy grafiki musieli w prosty i czytelny sposób zakomunikować jej misję. Udało się to osiągnąć za pomocą efektownego chwytu z mocnym przesłaniem. Cienie reprezentują 80% dzieci autystycznych, które nie mają dostępu do specjalistycznej edukacji, co dosłownie pozbawia je dalszej przyszłości.
txt: Dorota Chrobak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
14.03.2025
Jak śpią Polacy?
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
09.02.2025
W pełnym wymiarze. PAH przeciw stereotypom