logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Komunikacja w rodzinie
   ──────  15.03.2010

Dziatki dziadkom, a dziadki dziatkom

Your browser does not support the video tag.


Do czego potrzebni są dziadkowie i babcie? Czy w ogóle są potrzebni? Jan Kobuszewski i jego rodzina wzięli udział w kampanii "Dziatki – dziadkom" towarzyszącej tegorocznym obchodom Narodowego Dnia Życia (24 marca). Spoty reklamowe emitowane w TVP1 oraz plakaty mają promować ma solidarność międzypokoleniową i zwracać uwagę na relacje pomiędzy dziadkami a wnukami. Podobnie jak i jej poprzednie edycje – kampania ma promować pozytywne wzorce i budować przyjazny klimat wokół rodziny.

W ciągu ostatnich 11 lat znacząco wzrósł deklarowany szacunek dla osób starszych, z 35% w roku 1998 do 64% w 2009. Jednocześnie ich status materialny jest bardzo niepokojący (13% seniorów żyje w ubóstwie).

W opinii 87% Polaków ludzie starsi są potrzebni innym (CBOS BS/157/2009). Ponad połowa młodych ludzi twierdzi, że zawdzięcza coś dziadkom. Najczęściej są to: poczucie, że jest się kochanym (71%), religia (59%), zasady moralne (58%), znajomość dziejów rodziny (55%), miłość do ojczyzny (49%) czy znajomość historii (46%). Dziadkowie i babcie cenieni są jako osoby, które mogą pomagać innym działając społecznie, docenia się ich jako dobrych sąsiadów, a rzeczywistością, w której sprawdzają się najlepiej jest rodzina. Aktywne uczestnictwo w życiu rodziny daje dziadkom świadomość tego, że cały czas są potrzebni i że oczekuje się od nich rzeczy, które wciąż wymagają odpowiedzialności, pomysłowości i wysiłku.

"Zależy nam, żeby babcie i dziadkowie nie myśleli o sobie jako o klientach ZUS czy NFZ, ale jako bardzo wartościowych osobach oraz pełnoprawnych i niezwykle ważnych członkach naszych rodzin" – argumentują organizatorzy kampanii, Fundacja Komitetu Obchodów Narodowego Dnia Życia.

Przypadający 24 marca Narodowy Dzień Życia został ustanowiony uchwałą Sejmu w sierpniu 2004 r.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Dziadki - dziatkom
Czas:
2010.3.10
Tematy:
Komunikacja w rodzinie
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja Komitetu Obchodów Narodowego Dnia Życia
Media:
Telewizja, plakaty
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, szczególnie osoby młode
Hasło kampani:
Pielęgnujemy więź międzypokoleniową





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 16.03.2023

    Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc


  • 15.03.2023

    Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek