Od początku sierpnia trwa kampania „Bezpieczne dzieci na drodze”. Kreacje reklam powstały w ramach konkursu na plakat pod tym samym tytułem.
Sponsorem konkursu i kampanii jest firma POLNORD SA, organizatorami są: agencja Adah Advertising, Muzeum Plakatu w Wilanowie i Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie.
Akcja ma zwrócić uwagę rodziców, władz lokalnych i urzędników administracji centralnej na bezpieczeństwo dzieci na drodze. Promuje bezpieczne zachowania na drogach i przestrzega przed tragicznymi konsekwencjami brawury i nierozwagi.
W konkursie udział wzięło 114 autorów, nadsyłając ponad 180 plakatów. Jury w składzie: prof. Waldemar Świerzy, prof. Mieczysław Wasilewski, prof. Stanisław Wieczorek, prof. Wiktor Jędrzejec, Tomasz Lachowski i Grzegorz Adach wybrali zwycięzców.
Zdobywcą pierwszej nagrody został Eugeniusz Skorwider, drugiej Jerzy Szałaciński, trzecie miejsce zajął Rafał Kapcia. Jury przyznało również pięć wyróżnień. Wśród wyróżnionych znaleźli się: Karol Belina Brzozowski (podwójne wyróżnienie), Monika Prus, Maja Borowicz i Bartłomiej Zygmunt Siegmund.
Eksperci z Ministerstwa Infrastruktury, Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz Polnord SA uznali, że prace zgłoszone przez Pawła Kaczorowskiego oraz Katarzynę Żurawską i Jacka Muszyńskiego najlepiej spełniają założenia kampanii. I to one finalnie są prezentowane na 150 billboardach i 200 podświetlanych tablicach w Warszawie, Trójmieście, Olsztynie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Szczecinie i Katowicach.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu
-
20.04.2022
Words don’t come easy to me
-
04.04.2022
Cena twojego wydruku z bankomatu
-
04.04.2022
Effie In Practice – zaproszenie na webinary