logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Wielka Brytania, Konsumpcjonizm i konsumenci, Kultura
   ──────  10.12.2015

Dwie strony mocy

Your browser does not support the video tag.


Jedna strona wspiera rozwój i kreatywność, druga jest jej przeciwnością. Dzisiaj niemalże każdy użytkownik internetu musi zdecydować, za którą się opowiada.

Spot przygotowany w ramach kampanii "Get it from the genuine site" ("Pozyskaj to z wiarygodnego źródła") prezentuje historię dwóch chłopców, będących bliźniakami, którzy pozyskują filmy, muzykę, książki i gry z dwóch różnych źródeł. Jeden z nich korzysta ze stron, które nie są wiarygodne oraz nie zawsze działają zgodnie z prawem. Świat wokół niego staje się czarno-biały, a oficjalne sklepy przestają istnieć. Natomiast jego brat bliźniak korzysta z licencjonowanych serwisów oferujących dostęp do treści, dzięki czemu ich twórcy są odpowiednio wynagradzani, a sektor kreatywny może się rozwijać. Na końcu bracia się spotykają, zauważają w jak bardzo różny sposób ich działania wpłynęły na ich otoczenie.

Ilość stron internetowych oferujących dostęp do treści oraz jej pozyskanie jest ogromna. Jednakże nie wszystkie z nich są wiarygodne oraz pozwalają na pozyskanie muzyki, filmów, gier komputerowych, książek czy magazynów w sposób legalny. Kampania reklamowa "Get it from the genuine site" ma na celu zachęcenie do poszanowania brytyjskiej kreatywności oraz zachęcić do korzystania ze stron internetowych pozwalających na uzyskanie dostępu do treści w sposób zgodny z prawem, nie wspierając piractwa.

Kampania realizowana jest przez agencje Atomic London na zlecenie Creative Content UK partnership. Jak piszą organizatorzy, kampania jest pierwszą inicjatywą, w której przedsiębiorstwa z sektora kreatywnego podjęły współpracę w celu ukazania wagi pozyskiwania dóbr przez internet z wiarygodnych, oficjalnych źródeł oraz wpływu tego na rozwój sektora kreatywnego.

Joanna Grams


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
The choice
Czas:
2015.10.23
Tematy:
Konsumpcjonizm i konsumenci, Kultura
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Creative Content UK partnership
Media:
Internet, telewizja
Wykonawca:
Atomic London
Adresaci:
Osoby korzystające z treści kultury za pośrednictwem internetu
Hasło kampani:
Get it Right from a Genuine Site (Pozyskaj to z wiarygodnego źródła)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 18.07.2022

    Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek