Dwie strony mocy
Jedna strona wspiera rozwój i kreatywność, druga jest jej przeciwnością. Dzisiaj niemalże każdy użytkownik internetu musi zdecydować, za którą się opowiada.
Spot przygotowany w ramach kampanii "Get it from the genuine site" ("Pozyskaj to z wiarygodnego źródła") prezentuje historię dwóch chłopców, będących bliźniakami, którzy pozyskują filmy, muzykę, książki i gry z dwóch różnych źródeł. Jeden z nich korzysta ze stron, które nie są wiarygodne oraz nie zawsze działają zgodnie z prawem. Świat wokół niego staje się czarno-biały, a oficjalne sklepy przestają istnieć. Natomiast jego brat bliźniak korzysta z licencjonowanych serwisów oferujących dostęp do treści, dzięki czemu ich twórcy są odpowiednio wynagradzani, a sektor kreatywny może się rozwijać. Na końcu bracia się spotykają, zauważają w jak bardzo różny sposób ich działania wpłynęły na ich otoczenie.
Ilość stron internetowych oferujących dostęp do treści oraz jej pozyskanie jest ogromna. Jednakże nie wszystkie z nich są wiarygodne oraz pozwalają na pozyskanie muzyki, filmów, gier komputerowych, książek czy magazynów w sposób legalny. Kampania reklamowa "Get it from the genuine site" ma na celu zachęcenie do poszanowania brytyjskiej kreatywności oraz zachęcić do korzystania ze stron internetowych pozwalających na uzyskanie dostępu do treści w sposób zgodny z prawem, nie wspierając piractwa.
Kampania realizowana jest przez agencje Atomic London na zlecenie Creative Content UK partnership. Jak piszą organizatorzy, kampania jest pierwszą inicjatywą, w której przedsiębiorstwa z sektora kreatywnego podjęły współpracę w celu ukazania wagi pozyskiwania dóbr przez internet z wiarygodnych, oficjalnych źródeł oraz wpływu tego na rozwój sektora kreatywnego.
Joanna Grams
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem