logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Dwie Australie
06.03.2010
Tematy: Kampanie, Australia, Równouprawnienie i tolerancja

Dwie Australie

Your browser does not support the video tag.


Skończyć liceum, zdobyć tytuł magistra, dostać pracę. Te same marzenia, różne szanse na ich realizację. Jak pokazuje australijska kampania „Chances” decydują o tym bezzasadne podziały wynikające z pochodzenia i wiążące się z nimi nierówne szanse w dostępie do różnych dóbr. Rodowici i napływowi mieszkańcy Australii to dwie grupy o zdecydowanie różnych możliwościach i perspektywach, co pokazują dane statystyczne przytoczone przez twórców kampanii.

Kampanię przeprowadzono na zlecenie organizacji GenerationOne, która prowadzi walkę z podziałami etnicznymi. Kampania zachęca do włączenia się w te działania, nawołuje do odrzucenia utartych podziałów i wynikających z nich nieuzasadnionych nierówności. Przekonuje: ”You can be a part of generation for change to help end disparity between Indigenous and non-Indigenous Australians forever.” ( "Możesz być częścią pokolenia dążącego do zmiany, możesz pomóc zlikwidować na zawsze różnice między rodowitymi i nierodowitymi Australijczykami).

Kampanię telewizyjną uzupełniono reklamą prasową.
K. Kukuła



Nazwa kampanii:
Chances
Czas:
2010.3.1 - 2010.3.31
Nadawca:
GenerationOne
Media:
Prasa, telewizja, internet
Wykonawca:
J&R (Melbourne)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, zwłaszcza ludzie młodzi
Hasło kampani:
You can be a part of generation for change to help end disparity between Indigenous and non-Indigenous Australians forever (Możesz być częścią pokolenia dążącego do zmiany, możesz pomóc zlikwidować na zawsze różnice między rodowitymi i nierodowitymi Australijczykami)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek