logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Duszący plastik
05.03.2009
Tematy: Kampanie, Izrael, Ekologia i środowisko

Duszący plastik

Your browser does not support the video tag.


Krótki i urzekający, choć smutny, film z bohaterskich małym żółwiem, stworzony przez agencję Shalmor Avnon Amichay/Young&Rubicam, jest przedstawieniem skróconej misji EcoOcean. Jak wskazuje nazwa tej non-profitowej organizacji – jej głównym celem jest troska o czyste i zdrowe środowisko morskie. Założona w 2002r. przez izraelskich naukowców, szczególną uwagę skupia na obszarze wschodniego wybrzeża Morza Śródziemnego oraz Morza Czerwonego.

Głównym i jedynym bohaterem filmu jest maleńki żółwik morski, który wędruje po plaży w stronę wody. Niestrudzenie brnie przez piętrzące się przeszkody z piasku, aż… trafia na plastikową siatkę, którą ktoś tam nieopatrznie rzucił. Okazuje się ona ostatnią rzeczą, na którą zwierzątko się natknęło, ponieważ utknie w niej i ostatecznie się udusi.

Przekaz jasno i mocno uderza w odczucia oglądającego, można poczuć się wręcz winnym niepotrzebnej śmierci żółwia. Na końcu filmu wyświetla się napis po hebrajsku, znaczący „Życie w twoich rękach”. Pozwala to na uświadomienie społeczeństwu bezpośredniego wpływu na przyszłość środowiska morskiego, a edukacja w kwestii jego ochrony jest jednym z głównych celów EcoOcean. Można domniemywać, że zapewni to organizacji niejednego zwolennika.
M. Miąc



Nazwa kampanii:
Turtle
Czas:
2009.3.1 - 2009.3.21
Nadawca:
EcoOcean
Media:
Internet
Wykonawca:
Shalmor Avnon Amichay/Young&Rubicam (Tel Aviv)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Save the Turtles





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek