Drzwi w ciemnościach
Religia, wierzenia, szeroko pojęty rozwój duchowy rzadko stają się przedmiotem kampanii społecznych.
„Revealing the Doors of Darkness” (w luźnym tłumaczeniu „Znajdując drzwi w ciemnościach”) to przykład projektu, który choć został przypisany do konkretnego wydarzenia, festiwalu Guru Purnima (Poornima) odbywającego się w Indiach, Nepalu i Bhutanie, z powodzeniem można odnieść do innych projektów, wspierających drogę do mądrości i wewnętrznego oświecenia.
Na tle gładkiego, idealnie czarnego tła twórcy kampanii umieścili biały prostokąt, co na pierwszy rzut oka robi nieco abstrakcyjne wrażenie. Dopiero po bliższym przyjrzeniu okazuje się, że oglądamy mroczną, depresyjną, pozbawioną detali przestrzeń, zaś biały prostokąt to drzwi, za którymi znajduje się światło – obietnica wolności i związanej z tym osobistej przemiany.
zobacz także
-
15.05.2025Wydarzenia
Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
10.05.2025slider
Trójka o kobietach w kosmosie
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze