Drugie życie, nowy start
Upadek na boisku, diagnoza, operacja, kule, proteza – a także mnóstwo wsparcia, entuzjazm, w końcu powrót na boisko i praca.
1 kwietnia ruszyła kampania Fundacji Spełnionych Marzeń. Fundacja od 14 lat organizuje rozmaite aktywności dla dzieci z chorobą nowotworową, by mogły rozwijać swoje pasje i odkrywać nowe, dzięki temu łatwiej przechodząc przez leczenie.
Celem kampanii jest przekonanie ludzi, że warto oddać swój 1% podatku na Fundację Spełnionych Marzeń. Film zrealizowany został w formie kręconej z perspektywy bohatera, by rola obserwatora nie dystansowała widza od trudnego problemu choroby. To opowieść inspirowana prawdziwą historią Marcina – byłego podopiecznego Fundacji, a obecniejej pracownika.
Za kreację odpowiada agencja PZL, a produkcją zajęła się firma Film Produkcja. Reżyserem była Aleksandra Terpińska, a za kamerą stanął Cezary Stolecki (impresariat High Spot). Światło na planie obsłużyła ekipa Heliografu, sprzętu filmowego użyczyły firmy MX35 i Flydog, postprodukcję wykonał zespół z Film Garden, natomiast dźwięk przygotowała Wytwórnia Dźwięku Burzyński. Muzyka powstała w studiu Marka Truszkowskiego.W komponowaniu i nagraniu wzięli również udział: Tymoteusz Miłowanow, Karol Wróblewski, Philadelphia Nawrocka i Karol Anusiewicz.
W spocie wystąpiła również drużyna amp futbolu Lampart Warszawa. Film zrealizowany był pro bono.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca