Kreacje / printy, Kampanie, Tajlandia, Ekologia i środowisko, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 24.02.2021
Druga strona polowania
Słownik myśliwych pełen jest eufemizmów. Zamiast krew mówi się „farba”. Zamiast zabić zwierzę – „położyć je”. Tę hipokryzję w niebanalny sposób odsłania kampania tajlandzkiego oddziału agencji Ogilvy, zrealizowana na zamówienie Freeland Foundation.
Nazwa kampanii:
The Truth Behind The Wall
Czas:
2021.1.19
Kraje:
Tajlandia
Nadawca:
Freeland Foundation
Media:
print
Wykonawca:
Ogilvy, Thailand
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.04.2021
Nie tylko mężczyźni zasługują na pomniki
-
16.04.2021
Największy w Polsce raport praktyk CSR już opublikowany!
-
15.04.2021
Marka Cheetos planuje napełnić milion misek dla zwierząt ze schronisk
-
15.04.2021
Natura z plastiku
-
14.04.2021
…because the Baker hired Simone…
-
14.04.2021
Nie musisz mówić, by usłyszano twój głos