Kreacje / printy, Kampanie, Tajlandia, Ekologia i środowisko, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 24.02.2021
Druga strona polowania
Słownik myśliwych pełen jest eufemizmów. Zamiast krew mówi się „farba”. Zamiast zabić zwierzę – „położyć je”. Tę hipokryzję w niebanalny sposób odsłania kampania tajlandzkiego oddziału agencji Ogilvy, zrealizowana na zamówienie Freeland Foundation.
Nazwa kampanii:
The Truth Behind The Wall
Czas:
2021.1.19
Kraje:
Tajlandia
Nadawca:
Freeland Foundation
Media:
print
Wykonawca:
Ogilvy, Thailand
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
18.07.2024
Siostra zakonna i zawodnik MMA — polskość może być bardzo różna
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family