Kreacje / printy, Kampanie, Tajlandia, Ekologia i środowisko, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 24.02.2021
Druga strona polowania
Słownik myśliwych pełen jest eufemizmów. Zamiast krew mówi się „farba”. Zamiast zabić zwierzę – „położyć je”. Tę hipokryzję w niebanalny sposób odsłania kampania tajlandzkiego oddziału agencji Ogilvy, zrealizowana na zamówienie Freeland Foundation.
Nazwa kampanii:
The Truth Behind The Wall
Czas:
2021.1.19
Kraje:
Tajlandia
Nadawca:
Freeland Foundation
Media:
print
Wykonawca:
Ogilvy, Thailand
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
22.03.2024
Wspólny Las 2024: dziesiątki leśnych wydarzeń w całej Polsce
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
21.03.2024
Polski buk „Serce Ogrodu” Europejskim Drzewem Roku 2024!
-
08.03.2024
Zniszczony billboard Galerii Rusz