Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Tajlandia, Ekologia i środowisko, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO
Druga strona polowania
Słownik myśliwych pełen jest eufemizmów. Zamiast krew mówi się „farba”. Zamiast zabić zwierzę – „położyć je”. Tę hipokryzję w niebanalny sposób odsłania kampania tajlandzkiego oddziału agencji Ogilvy, zrealizowana na zamówienie Freeland Foundation.
Nazwa kampanii:
The Truth Behind The Wall
Czas:
2021.1.19
Nadawca:
Freeland Foundation
Media:
print
Wykonawca:
Ogilvy, Thailand
zobacz także
-
19.07.2025Kampanie
Odwiedź kulturę na wakacjach
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
09.07.2025slider
Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie