Kreacje / printy, Kampanie, Indie, Wielka Brytania, Edukacja, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
────── 17.11.2022
Druga kreska na teście
Według WHO (World Health Organization) palenie jest jedną z istotniejszych przyczyn bezpłodności. Kampanie prozdrowotne, zachęcające do rzucenia palenia, na ogół koncentrują się na innych efektach nałogu, takich jak nowotwory, choroby układu oddechowego i krążenia oraz negatywny wpływy palenia na płód podczas ciąży. O obniżonej płodności wspomina się, o dziwo, stosunkowo rzadko.
Kampania Draw The Line : Don’t Smoke jest ciekawym wyjątkiem od reguły – na uwagę zasługuje zwłaszcza nieoczywiste i wieloznaczne skojarzenie papierosa z testem ciążowym. Kreacja – w formie printu i outdooru – trafiła do dwóch krajów: Indii i Wielkiej Brytanii. Draw The Line : Don’t Smoke to kampania studencka, jej autorem jest Arun Anoop.
Nazwa kampanii:
Draw The Line : Don't Smoke
Czas:
2022.10
Nadawca:
NHS
Media:
integrated (outdoor, print)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
07.05.2024
Dzień Długu Ekologicznego — dla Polski to już 28 kwietnia
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
04.05.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa