Kreacje / printy, Kampanie, Indie, Wielka Brytania, Edukacja, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
────── 17.11.2022
Druga kreska na teście
Według WHO (World Health Organization) palenie jest jedną z istotniejszych przyczyn bezpłodności. Kampanie prozdrowotne, zachęcające do rzucenia palenia, na ogół koncentrują się na innych efektach nałogu, takich jak nowotwory, choroby układu oddechowego i krążenia oraz negatywny wpływy palenia na płód podczas ciąży. O obniżonej płodności wspomina się, o dziwo, stosunkowo rzadko.
Kampania Draw The Line : Don’t Smoke jest ciekawym wyjątkiem od reguły – na uwagę zasługuje zwłaszcza nieoczywiste i wieloznaczne skojarzenie papierosa z testem ciążowym. Kreacja – w formie printu i outdooru – trafiła do dwóch krajów: Indii i Wielkiej Brytanii. Draw The Line : Don’t Smoke to kampania studencka, jej autorem jest Arun Anoop.
Nazwa kampanii:
Draw The Line : Don't Smoke
Czas:
2022.10
Nadawca:
NHS
Media:
integrated (outdoor, print)
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.01.2023
12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze
-
16.01.2023
Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką
-
16.01.2023
Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
13.01.2023
Inflacja z ogromnym wpływem na zmiany w zachowaniach Polaków
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju