logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > „Droga do Siebie” nagrodzona European Excellence Award 2011
12.12.2011
Tematy: Wydarzenia

„Droga do Siebie” nagrodzona European Excellence Award 2011



Program edukacyjny „Droga do Siebie” realizowany przez Hill and Knowlton Strategies dla AstraZeneca zdobył nagrodę European Excellence Award 2011. Jury międzynarodowego konkursu wyróżniło „Drogę do Siebie” w kategorii narodowe i regionalne kampanie: Polska, Rosja, Ukraina (National and Regional Campaigns). Jest to pierwsze międzynarodowe wyróżnienie dla tego projektu.

To druga nagroda w konkursie European Excellence Awards dla polskiego oddziału Hill and Knowlton w tej kategorii (w 2008 otrzymał ją Ogólnopolski Program dla Młodzieży „MAM HAKA NA RAKA”), a trzecia w historii firmy (w 2010 kampania „Mam SM” zdobyła nagrodę w kategorii Health).

Nagrody European Excellence Awards mają na celu wyróżnienie najbardziej wyjątkowych i profesjonalnych kampanii public relations w skali europejskiej. Przyznawane są pod patronatem „Communication Director Magazine”. Ogłoszenie zwycięzców we wszystkich kategoriach odbyło się 8 grudnia podczas uroczystej gali w Amsterdamie.

Program „Droga do Siebie” od 2010 roku wspiera pacjentów chorych na choroby psychiczne. Opracowano go z myślą o osobach chorych na schizofrenię i chorobę afektywną dwubiegunową. Głównym celem programu jest edukacja i wspieranie osób z zaburzeniami psychicznymi w poznawaniu swojej choroby, w radzeniu sobie ze stanami emocjonalnymi jej towarzyszącymi, w uzyskiwaniu integracji z samym sobą i z otoczeniem.

Do udziału w programie zaproszono 16 organizacji pozarządowych z całej Polski działających na rzecz osób chorych psychicznie. W ramach programu w całej Polsce organizowane są warsztaty edukacyjne dla pacjentów i ich bliskich. Natomiast dla terapeutów, którzy codziennie pomagają pacjentom stworzono warsztaty superwizyjne, pozwalające na wymianę wiedzy i doświadczenia wśród specjalistów.

Patronat nad programem „Droga do Siebie” sprawują Polskie Towarzystwo Psychiatryczne, Związek Stowarzyszeń Rodzin i Opiekunów Osób Chorych Psychicznie „POL-FAMILIA” oraz Instytut Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej. Sponsorem programu jest firma AstraZeneca Pharma Poland. 








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek