Starszy, siwy mężczyzna kolejne Święta spędza sam przy stole. Jego, dorosłe już, dzieci i wnuki co roku stwierdzają, że "przyjadą następnym razem", a on, zamyślony, w ciszy je niewielką, uroczystą kolację.
Gdy nadchodzi następna Wigilia, jego bliscy otrzymują wiadomość o śmierci mężczyzny. Gdy pogrążeni w żałobie, całą rodziną zjeżdżają się do jego domu, zastają elegancko zastawiony stół, przystrojoną choinkę i… czekającego na nich starszego pana. "Jak inaczej miałem was tu sprowadzić?" pyta zdumioną i zaskoczoną rodzinę. Później wszyscy świetnie bawią się przy wieczerzy.
Kampanię "Heimkommen" ("Powrócić do domu"), przypominającą o dbaniu o rodzinę, przygotowała niemiecka sieć sklepów EDEKA. Film zrealizowała agencja Jung von Matt.
Nazwa kampanii:
Heimkommen
Czas:
2015.11.28
Tematy:
Komunikacja w rodzinie
Kraje:
Niemcy
Nadawca:
EDEKA
Media:
Internet
Wykonawca:
Jung von Matt
Adresaci:
Członkowie rodzin, mający wśród bliskich ludzi starszych czy samotnych
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
23.02.2023
22 lutego — Ogólnopolski Dzień Walki z Depresją