logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Dorośli głosami dzieci
20.11.2014
Tematy: Kampanie, Holandia, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Prawa człowieka, Walka z przemocą

Dorośli głosami dzieci

Your browser does not support the video tag.


Kto może usłyszeć głos dziecka, jeśli wokół ludzie zdają się pozostawać głusi? Jak pomóc zagubionemu dziecku? Telefony zaufania są szansą dla młodych osób z problemami, z którymi nie dają sobie rady w pojedynkę czy przy pomocy bliskich.

Spot przedstawia dorosłe osoby, za pośrednictwem których przemawia dziecko. Narrator przypomina, że choć za jakiś czas dzieci staną się dorosłe i będą mogły pełnić różne funkcje, na razie potrzebują pomocy starszych. Zachęcają do wsparcia finansowego organizacji Child Helpline International, by telefony zaufania mogły działać prężniej. 

Na stronie internetowej www.freeourvoices.org można dosłownie oddać swój głos – wyrażenie poparcia dla działań organizacji odbywa się nie tylko przez wpisanie swoich danych. Zainteresowani mogą nagrać swoje imię i nazwisko, a system wytworzy na podstawie dźwięku unikalny podpis.

Organizacja Child Helpline International Foundation jest siecią, która zrzesza 191 telefonów zaufania skierowanych do dzieci. W ciągu 10 lat aktywności organizacji, która działa w 145 krajach, o pomoc zwróciło się 277 milionów dzieci. Oznacza to, że co 1,25 sekundy został odebrany telefon od młodego człowieka, który szukał pomocy, np. z powodu doświadczanej przemocy, zaniedbań czy wykorzystywania seksualnego.

Magdalena Głowacka



Nazwa kampanii:
Child Helpline International: Free our voices
Czas:
2014.10.28
Nadawca:
Child Helpline International Foundation
Media:
Internet
Wykonawca:
Wieden+Kennedy (Amsterdam)
Adresaci:
Osoby zainteresowane losem krzywdzonych dzieci





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek