Dopóki śmierć nie rozłączy
Kolczykowanie języka nie jest nowością, ale połączenie dwóch języków jednym pierścionkiem już tak. W kampanii serwisu aidsinfo.hu, zaliczanej do nurtu shockvertising, fotografia twarzy kobiety i mężczyzny połączonych ze sobą okrągłym kolczykiem przekłuwającym ich języki, została opatrzona hasłem „Till death do us part. One partner means less risk.” (“Dopóki śmierć nas nie rozłączy. Jeden partner oznacza mniejsze ryzyko.”)
Kampanię przeciwdziałającą zakażeniom wirusem HIV przygotowała agencja Ogilvy & Mather Budapest. Wciąż jedną z najskuteczniejszych metod zapobiegania AIDS/HIV jest po prostu wierność i tworzenie stałego związku.
AIDS/HIV jest ciągle dużym problem zarówno zdrowotnym, jak i społecznym na całym świecie. Dotyczy wszystkich grup społecznych, a nie – jak głosi stereotyp – tylko narkomanów i homoseksualistów. Codziennie wirusem HIV zakaża się 14 tysięcy osób, a 8 tysięcy umiera z powodu AIDS.
K. Zawadzka
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem
-
18.07.2022
Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom
-
15.07.2022
Polska borówka rośnie w siłę