logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Węgry, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  10.03.2007

Dopóki śmierć nie rozłączy



Kolczykowanie języka nie jest nowością, ale połączenie dwóch języków jednym pierścionkiem już tak. W kampanii serwisu aidsinfo.hu, zaliczanej do nurtu shockvertising, fotografia twarzy kobiety i mężczyzny połączonych ze sobą okrągłym kolczykiem przekłuwającym ich języki, została opatrzona hasłem „Till death do us part. One partner means less risk.” (“Dopóki śmierć nas nie rozłączy. Jeden partner oznacza mniejsze ryzyko.”)

Kampanię przeciwdziałającą zakażeniom wirusem HIV przygotowała agencja Ogilvy & Mather Budapest. Wciąż jedną z najskuteczniejszych metod zapobiegania AIDS/HIV jest po prostu wierność i tworzenie stałego związku.

AIDS/HIV jest ciągle dużym problem zarówno zdrowotnym, jak i społecznym na całym świecie. Dotyczy wszystkich grup społecznych, a nie – jak głosi stereotyp – tylko narkomanów i homoseksualistów. Codziennie wirusem HIV zakaża się 14 tysięcy osób, a 8 tysięcy umiera z powodu AIDS.
K. Zawadzka


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Till death do us part
Czas:
2007.3.4 - 2007.3.20
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Węgry
Nadawca:
aidsinfo.hu
Media:
Plakaty, prasa
Wykonawca:
Ogilvy & Mather Budapest
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Till death do us part. One partner means less risk (Dopóki śmierć nas nie rozłączy. Jeden partner oznacza mniejsze ryzyko)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 18.07.2022

    Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom


  • 15.07.2022

    Polska borówka rośnie w siłę


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek