Dopal cenę swojej śmierci
Katowicka Agencja PR Pan Pikto na zlecenie Urzędu Miasta w Mysłowicach wykreowała akcję społeczną „Dopal cenę swojej śmierci”.
Zgodnie ze scenariuszem opracowanym przez Pana Pikto pod mysłowickimi szkołami pojawiały się pogrzebowe karawany. Ich załogi odwiedziły klasy z informacją o specjalnej promocji dla konsumentów tzw. dopalaczy. Było to 50% zniżki na usługi pogrzebowe dla rodzin osób, które umrą w wyniku ich zażycia.
Po chwili konsternacji uczniowie byli informowani, że inscenizacja jest częścią akcji społecznej, realizowanej przez mysłowicki magistrat. Po opuszczeniu przez aktorów i pracowników zakładów pogrzebowych klas, prezentowały był film edukacyjny, przygotowany specjalnie na potrzeby akcji.
Akcji „Dopal cenę swojej śmierci” towarzyszyła kampania citylightowa na terenie Mysłowic, dystrybucja plakatów i ulotek w szkołach i miejscach publicznych oraz intensywna kampania media relations, którą zwieńczył briefing prasowy z udziałem lokalnych władz oraz uczniów mysłowickich szkół.
W akcję zaangażowano pracowników i flotę samochodową mysłowickich zakładów pogrzebowych (Porc, Górecki), Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną, Służbę Więzienną, Straż Miejską, ITVM oraz aktorów Teatru HoM.
Całość działań koordynował Urząd Miasta w Mysłowicach.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie