Domowa nie znaczy prywatna
W Wielkiej Brytanii w ciągu tygodnia giną dwie kobiety z powodu przemocy domowej. Prawie połowa badanych potwierdza, że była świadkiem przemocy fizycznej lub psychicznej. Głównym celem kampanii Don’t Ignore It, zorganizowanej przez brytyjską organizację Refuge, jest przeciwdziałanie obojętności, z jaką patrzymy na przemoc, wezwanie do działania oraz uświadomienie, że przemoc „domowa” nie znaczy „prywatna”, a więc dozwolona. Nie wolno udawać, że przemocy nie ma wokół nas.
Reklamy kinowe pojawiły się we wrześniu 2003 roku, plakaty i billboardy w okresie styczeń – marzec 2004, trzecia odsłona kampanii – plakaty w metrze – w sierpniu 2004 roku. Kreację przygotowała agencja McCann Erickson London jako część kampanii '1000 voices, 100 years’ zaznaczającej 100lecie jej działalności na świecie w realizacji kampanii pro-bono.
Znakomita, zaskakująca i bardzo wymowna kreacja, która przyciąga uwagę odbiorcy i na długo zostaje w pamięci.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
25.09.2023
Jedyny słuszny kandydat
-
19.09.2023
Dach nad głową
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości
-
18.09.2023
Źrenice
-
18.09.2023
Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej
-
14.09.2023
Najlepsze czasy dla potworów