Domowa nie znaczy prywatna
W Wielkiej Brytanii w ciągu tygodnia giną dwie kobiety z powodu przemocy domowej. Prawie połowa badanych potwierdza, że była świadkiem przemocy fizycznej lub psychicznej. Głównym celem kampanii Don’t Ignore It, zorganizowanej przez brytyjską organizację Refuge, jest przeciwdziałanie obojętności, z jaką patrzymy na przemoc, wezwanie do działania oraz uświadomienie, że przemoc „domowa” nie znaczy „prywatna”, a więc dozwolona. Nie wolno udawać, że przemocy nie ma wokół nas.
Reklamy kinowe pojawiły się we wrześniu 2003 roku, plakaty i billboardy w okresie styczeń – marzec 2004, trzecia odsłona kampanii – plakaty w metrze – w sierpniu 2004 roku. Kreację przygotowała agencja McCann Erickson London jako część kampanii '1000 voices, 100 years’ zaznaczającej 100lecie jej działalności na świecie w realizacji kampanii pro-bono.
Znakomita, zaskakująca i bardzo wymowna kreacja, która przyciąga uwagę odbiorcy i na długo zostaje w pamięci.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia