Domek dla lalek, z którego nie można wyjść, bo przed progiem jest pułapka. Dwie lalki, mała i duża, zupełnie jak ojciec i córka. I dziewczynka, która płacze, kiedy bawi się z tatą.
Dzieci, które są ofiarami przemocy seksualnej, swoje emocje i doświadczenia przeżywają ponownie podczas zabawy. Bohaterka kreacji kampanii „Speak for her” bawi się tatą, który kładzie swoją córkę do snu, trzyma na kolanach i przygotowuje do kąpieli. Na pierwszy rzut oka wygląda na troskliwego ojca dbającego o swą córeczkę. A jednak córeczka, ta prawdziwa, płacze.
Kształt trzymanego przez dziewczynkę domku przypomina dymek komiksowy w którym mógłby się znaleźć tekst wypowiedzi. Jak głosi hasło „Speak for her. Call 100 to report child sexual abuse” (Przemów w jej imieniu. Zadzwoń pod 100 i zgłoś molestowanie seksualne dziecka)
Kreacje w bardzo sugestywny sposób ukazują cierpienie i bezradność molestowanych dzieci. Kampania została zrealizowana przez agencję Perfil Publicidade na zlecenie prefektury Belo Horizonte.
P.Ruszkowska
————————-
KOMENTARZ PROJEKTANTA GRAFIKI UŻYTKOWEJ
Reklamy użyte w kampanii cechuje centralna kompozycja i jasne, czyste tło. Zarówno bohaterka, jak i zabawkowy domek, są idealnie wystylizowane oraz klarowne w odbiorze. Wszystkie elementy są spójne, a typografia czytelna.
Borys Włoczkowski
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy