Dom, do którego zbliża się zagrożenie (niedźwiedź, kot, ośmiornica) ma symbolizować bezpieczeństwo jego mieszkańców. Schronienie w postaci klatki czy rakiety swoim wyglądem przypomina prezerwatywę.
Kampania pod hasłem „Condom saves life” („Prezerwatywa ratuje życie”) zachęca do używania prezerwatywy jako środka zapobiegawczego przeciw zarażeniu się HIV poprzez stosunek płciowy. Akcja została zrealizowana przez włoskie stowarzyszenie ASA ONLUS, które zajmuje się rozpowszechnianiem informacji na temat HIV i AIDS. Kreację przygotowała DLV BBDO z Mediolanu.
Julia Dybiec
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
14.02.2023
Walentynki — Święto Zrywania
-
14.02.2023
Walentynkowo o donacji
-
13.02.2023
Wracają. Zawsze wracają
-
01.02.2023
Chcesz przestać, a nie możesz