Dom, do którego zbliża się zagrożenie (niedźwiedź, kot, ośmiornica) ma symbolizować bezpieczeństwo jego mieszkańców. Schronienie w postaci klatki czy rakiety swoim wyglądem przypomina prezerwatywę.
Kampania pod hasłem „Condom saves life” („Prezerwatywa ratuje życie”) zachęca do używania prezerwatywy jako środka zapobiegawczego przeciw zarażeniu się HIV poprzez stosunek płciowy. Akcja została zrealizowana przez włoskie stowarzyszenie ASA ONLUS, które zajmuje się rozpowszechnianiem informacji na temat HIV i AIDS. Kreację przygotowała DLV BBDO z Mediolanu.
Julia Dybiec
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
28.03.2025
Strzelanina
-
26.03.2025
Znikający świergot
-
24.03.2025
Konkretna ochrona
-
21.03.2025
BOSS
-
17.03.2025
Urodziny