Dom, do którego zbliża się zagrożenie (niedźwiedź, kot, ośmiornica) ma symbolizować bezpieczeństwo jego mieszkańców. Schronienie w postaci klatki czy rakiety swoim wyglądem przypomina prezerwatywę.
Kampania pod hasłem „Condom saves life” („Prezerwatywa ratuje życie”) zachęca do używania prezerwatywy jako środka zapobiegawczego przeciw zarażeniu się HIV poprzez stosunek płciowy. Akcja została zrealizowana przez włoskie stowarzyszenie ASA ONLUS, które zajmuje się rozpowszechnianiem informacji na temat HIV i AIDS. Kreację przygotowała DLV BBDO z Mediolanu.
Julia Dybiec
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia