Film, który sprawia wrażenie komedii, pokazuje prawdziwą, trudną rzeczywistość ludzi żyjących na torach. Reklama zrealizowana pod koniec 2008 roku przez UP Alumni Association (Uniwersytet Filipiński) otrzymała złoto na festiwalu Creative Guild Kidlat Awards.
Film pokazuje codzienną dla najbiedniejszych mieszkańców Manili scenkę, kiedy to pociąg pędzi przez środek ich prowizorycznego miejsca zamieszkania. Z torów trzeba szybko uciec, by za chwilę na nie wrócić powrócić do swoich prozaicznych czynności.
Celem przedsięwzięcia uniwersyteckiej organizacji było zwrócenie uwagi na biedę Filipińczyków oraz zmobilizowanie rządu do podjęcia działań, które polepszyłyby sytuację najbiedniejszych rodzin. Hasło głosi: „The longer some politicians sit, the longer they squat.”
M. Kryńska
zobacz także
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni