Film, który sprawia wrażenie komedii, pokazuje prawdziwą, trudną rzeczywistość ludzi żyjących na torach. Reklama zrealizowana pod koniec 2008 roku przez UP Alumni Association (Uniwersytet Filipiński) otrzymała złoto na festiwalu Creative Guild Kidlat Awards.
Film pokazuje codzienną dla najbiedniejszych mieszkańców Manili scenkę, kiedy to pociąg pędzi przez środek ich prowizorycznego miejsca zamieszkania. Z torów trzeba szybko uciec, by za chwilę na nie wrócić powrócić do swoich prozaicznych czynności.
Celem przedsięwzięcia uniwersyteckiej organizacji było zwrócenie uwagi na biedę Filipińczyków oraz zmobilizowanie rządu do podjęcia działań, które polepszyłyby sytuację najbiedniejszych rodzin. Hasło głosi: „The longer some politicians sit, the longer they squat.”
M. Kryńska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy