Film, który sprawia wrażenie komedii, pokazuje prawdziwą, trudną rzeczywistość ludzi żyjących na torach. Reklama zrealizowana pod koniec 2008 roku przez UP Alumni Association (Uniwersytet Filipiński) otrzymała złoto na festiwalu Creative Guild Kidlat Awards.
Film pokazuje codzienną dla najbiedniejszych mieszkańców Manili scenkę, kiedy to pociąg pędzi przez środek ich prowizorycznego miejsca zamieszkania. Z torów trzeba szybko uciec, by za chwilę na nie wrócić powrócić do swoich prozaicznych czynności.
Celem przedsięwzięcia uniwersyteckiej organizacji było zwrócenie uwagi na biedę Filipińczyków oraz zmobilizowanie rządu do podjęcia działań, które polepszyłyby sytuację najbiedniejszych rodzin. Hasło głosi: „The longer some politicians sit, the longer they squat.”
M. Kryńska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem
-
14.07.2022
Wojna nie robi sobie wakacji
-
13.07.2022
Fast fashion jest jak fast food