logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Dog save the King!
25.05.2023
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Organizacje pozarządowe / NGO, Prawa zwierząt

Dog save the King!



Koronacja Karola III, w dniu 6 maja 2023 roku, stała się okazją nie tylko do stworzenia dziesiątek memów, ale również… kampanii społecznych. Amerykańska organizacja non-profit PetSmart Charities, przy wsparciu znanego aktora komediowego, Dany Carvey’a (m.in. „Świat Wayne’a”), postanowiła w ten sposób naświetlić problem kupowania tzw. modnych ras psów.

Kiedyś dramat ten dotknął dalmatyńczyki, które wraz z premierą kultowych produkcji Walta Disneya „101 Dalmatyńczyków” (1961 oraz 1996), stały się jednym z najmodniejszych prezentów gwiazdkowych. I które następnie były masowo porzucane, bo jako psy myśliwskie wymagały dużej aktywności i regularnych ćwiczeń. Teraz ten sam smutny los może dotknąć przedstawicieli Cavalier King Charles spaniel, ukochanej rasy Karola III, która dzięki szumowi medialnemu związanemu z uroczystościami koronacyjnymi bije obecnie rekordy popularności:

Tymczasem w schroniskach czekają na adopcję dziesiątki równie uroczych psów, przy których każdy z nas poczuje się jak najprawdziwszy król. Albo królowa. Dog save the King!

psy NGO Stany Zjednoczone film adopcje zwierząt schronisko dla zwierząt prawa zwierząt zwierzęta bezdomne


Nazwa kampanii:
Adopt Royalty
Czas:
2023.5
Nadawca:
PetSmart Charities
Media:
film
Wykonawca:
Maximum Effort, New York, USA





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek