logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Dodaje skrzydeł jak u motyla
25.02.2016
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna

Dodaje skrzydeł jak u motyla



Błękitne, malowane skrzydła motyla towarzyszą bohaterowi tej kampanii. Motyl został wybrany na symbol poznańskiego hospicjum Palium.

"Pomaganie dodaje skrzydeł" – pod takim hasłem trwa kampania zachęcająca do przekazywania 1% podatku na rzecz Palium. Twarzą kampanii został Kazimierz – 63-letni cierpiący na białaczkę podopieczny hospicjum, którego pasją jest malowanie motyli, symboli hospicyjnego wolontariatu.

W ramach kampanii od lutego do kwietnia w Poznaniu pojawią się billboardy oraz citylighty zachęcających mieszkańców do przekazania jednego procenta podatku na rzecz poznańskiego oddziału Polskiego Towarzystwa Opieki Paliatywnej. Zebrane pieniądze pomogą w rozbudowie hospicjum.

Motyle są symbolem naszego hospicjum. Rocznie przedszkola, szkoły, kluby seniora oraz nasi pacjenci i wolontariusze tworzą około 20 tysięcy motyli malowanych na folii, zrobionych z filcu czy upieczonych w formie pierniczków. Teraz także projekty graficzne kampanii identyfikują nasze hospicjum z tym pięknym i wieloznacznym symbolem. Zdobyte z 1% środki zostaną przeznaczone na rozbudowę hospicjum i zwiększenie liczby łóżek. Bardzo nam na tym zależy, ponieważ w kolejce do opieki stacjonarnej cały czas oczekuje około 20 pacjentów – mówi Barbara Grochal, koordynatorka wolontariuszy hospicjum Palium.

Palium planuje utworzenie nowego 23-łóżkowego oddziału medycyny paliatywnej z laboratoriami i stworzenie oddziału geriatrycznego. Obecnie w ponad półmilionowym Poznaniu placówka na osiedlu Rusa jest jedynym oddziałem opieki paliatywnej z 37 łóżkami dla pacjentów.

Od kilku lat w Poznaniu odbywają się także imprezy charytatywne pod hasłem "Motyle dla Hospicjum", podczas których trwają kwesty na rzecz placówki, a wolontariusze skupieni wokół Palium określani są mianem "Motylego wolontariatu". Drugi rok z rzędu hospicjum Palium zachęca do przekazania jednego procentapodatku wykorzystując nośniki OOH. W zeszłym roku twarzą kampanii był Wojtek, 36-letni podopieczny cierpiący na stwardnienie zanikowe boczne (SLA).

Pomysłodawcą kampanii jest agencja dobocom. Projekt graficzny opracowało studio Visual Heads, a nośniki zakupiono przy wsparciu AMS. 



Nazwa kampanii:
Pomaganie dodaje skrzydeł
Czas:
2016.2.24
Nadawca:
Hospicjum Palium
Media:
Billboardy, citylighty
Wykonawca:
dobocom, Visual Heads, AMS
Adresaci:
Mieszkańcy Poznania, podatnicy





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek